Beställa tröja med SweBBA logga

124

Comments

• Pellevin wrote: »
    <low blow>Jag har iallafall ett jobb, @Drexxl.</low blow>
    Vänta du bara!
  • Jag vill ha
  • Jag vill ha båda
  • Tar både eaton tröjan och jumpsuit.
  • Och jag vinner igen :)
  • Bra jag säger till tryckeriet att vi vill ha grejerna och att dom skickar individuellt till oss. Jag skickar privat mess om Swisch, konto eller paypal så kan ni svara med en adress var grejerna ska skickas till.
  • Tack för ett suveränt jobb med detta "Kaju", riktigt bra initiativ och uppstyrt av kläder till oss nördar som i vanliga fall bara köper egna kläder vart fjärde skottår :D
  • Frantic wrote: »
    Tack för ett suveränt jobb med detta "Kaju", riktigt bra initiativ och uppstyrt av kläder till oss nördar som i vanliga fall bara köper egna kläder vart fjärde skottår :D

Då måste du ju åka till World Cup i Dornbirn och visa upp din fina tröja, som en prinsessa på en bal! ;)

• kaju wrote: »
    Frantic wrote: »
    Tack för ett suveränt jobb med detta "Kaju", riktigt bra initiativ och uppstyrt av kläder till oss nördar som i vanliga fall bara köper egna kläder vart fjärde skottår :D

Då måste du ju åka till World Cup i Dornbirn och visa upp din fina tröja, som en prinsessa på en bal! ;)

När väl mina studier är över så är planen att ta över Blood bowl världen med storm, tills dess så får alla hålla sig till tåls. ;)
  • Nu är beställningen gjord och betald.
    Tryckeriet håller på att byta lokal. Så dom räknar med att börja trycka tröjorna om två veckor. Sen kommer dom att skickas till adresserna som ni har messat mig.
  • edited February 2019
    Perfekt, tackar för att du fixar @kaju
  • Härligt när man upptäcker att inte ens tryckeriet kan stava Drexxl...
    s16xhkB.jpg
  • Segt. Jag försöker fixa det nu.
  • inte hämtat mitt än.
  • Okej, genom att skrapa bort en och en halv bokstav får jag iallafall ett rätt men osymmetriskt namn...
    4PqTya9h.jpg
  • Jag borde nog gå och hämta min =)
  • Min blev skitbra! :)
  • glömde mitt pass när jag skulle hämta ut och eftersom jag inte har något id just nu så får jag försöka igen imorgon :(
  • brocCooLi wrote: »
    glömde mitt pass när jag skulle hämta ut och eftersom jag inte har något id just nu så får jag försöka igen imorgon :(

Ok med turnover på fumled pass, men lite trist att behöva vänta tills imorgon på nästa tur. Extremt slö motspelare? ;)

• Har hämtar ut och kan bara säga att min nya jumpsuit är 100 procent humor!! Den kommer bäras till pellevinbowl med glädje
  • Mooselord wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    glömde mitt pass när jag skulle hämta ut och eftersom jag inte har något id just nu så får jag försöka igen imorgon :(

Ok med turnover på fumled pass, men lite trist att behöva vänta tills imorgon på nästa tur. Extremt slö motspelare? ;)

japp. borde kört med klocka från början.
  • Min tröja ser riktigt tjusig ut :D
  • Och @inforthepain, jumpsuiten har väldigt långa ben.
  • Ska provköra min tröja idag.
    Enligt frun (min) så är den snygg.
  • @Morn82 frågan som jag blev lite nyfiken på är om din fru tycker du är snyggare med tröjan på eller av.
    @Morn82 frågan som jag blev lite nyfiken på är om din fru tycker du är snyggare med tröjan på eller av.
    well you know what they say
    "There is no acconting for taste"

• 53165342_390595654822224_5053144662818298462_n.jpg?_nc_ht=scontent-arn2-1.cdninstagram.com

jag vill typ aldrig ta av mig den.

Ooooooh, fanns de i flera färger samtidigt? Riktigt tjusig!
  • havaji wrote: »
    brocCooLi wrote: »

Ooooooh, fanns de i flera färger samtidigt? Riktigt tjusig!

jumpsuit!!!
Sign In or Register to comment.