Bra jag säger till tryckeriet att vi vill ha grejerna och att dom skickar individuellt till oss. Jag skickar privat mess om Swisch, konto eller paypal så kan ni svara med en adress var grejerna ska skickas till.
Tack för ett suveränt jobb med detta "Kaju", riktigt bra initiativ och uppstyrt av kläder till oss nördar som i vanliga fall bara köper egna kläder vart fjärde skottår
Tack för ett suveränt jobb med detta "Kaju", riktigt bra initiativ och uppstyrt av kläder till oss nördar som i vanliga fall bara köper egna kläder vart fjärde skottår
Då måste du ju åka till World Cup i Dornbirn och visa upp din fina tröja, som en prinsessa på en bal!
Då måste du ju åka till World Cup i Dornbirn och visa upp din fina tröja, som en prinsessa på en bal!
När väl mina studier är över så är planen att ta över Blood bowl världen med storm, tills dess så får alla hålla sig till tåls.
Nu är beställningen gjord och betald.
Tryckeriet håller på att byta lokal. Så dom räknar med att börja trycka tröjorna om två veckor. Sen kommer dom att skickas till adresserna som ni har messat mig.
Comments
När väl mina studier är över så är planen att ta över Blood bowl världen med storm, tills dess så får alla hålla sig till tåls.
Tryckeriet håller på att byta lokal. Så dom räknar med att börja trycka tröjorna om två veckor. Sen kommer dom att skickas till adresserna som ni har messat mig.
Ok med turnover på fumled pass, men lite trist att behöva vänta tills imorgon på nästa tur. Extremt slö motspelare?
japp. borde kört med klocka från början.
Enligt frun (min) så är den snygg.
"There is no acconting for taste"
jag vill typ aldrig ta av mig den.
Ooooooh, fanns de i flera färger samtidigt? Riktigt tjusig!
jumpsuit!!!