Dubbelkolla gärna att namn, nummer, färg, modell, storlek är rätt.
Speciellt storlekarna, jag kan tyvärr inte vara som en "mellan-hands-butik" till leverantören som ni förstår.
Vi gör så här. På söndag skickar jag iväg beställningen och kollar hur mkt det kostar. Därefter informerar jag hur mkt det kostar och informerar alla som har beställt. Betalning skickas till mig innan jag gör slutgiltiga beställningen. Ska kolla om det går att skicka individuellt för en extra peng för dom som vill det. Annars är planen att tröjorna kommer till Örebro. Om man kommer på Sweden Team Championship - 18 – 19 maj så är det ett bra tillfälle och hämta sin tröja. Annars går det bra att fixa att nån annan hämtar åt en.
Om allt detta låter krångligt och man vill beställa själv så går det bra.
Jag kommer nog inte att vara med i maj (funderar dock på det). Är det okej om min tröja blir liggandes ett tag hos dig @kaju? Kan också betala frakt till mig
alternativt kan jag ta med den hem och så får du den i juni.
Dubbelkolla gärna att namn, nummer, färg, modell, storlek är rätt.
Speciellt storlekarna, jag kan tyvärr inte vara som en "mellan-hands-butik" till leverantören som ni förstår.
Vi gör så här. På söndag skickar jag iväg beställningen och kollar hur mkt det kostar. Därefter informerar jag hur mkt det kostar och informerar alla som har beställt. Betalning skickas till mig innan jag gör slutgiltiga beställningen. Ska kolla om det går att skicka individuellt för en extra peng för dom som vill det. Annars är planen att tröjorna kommer till Örebro. Om man kommer på Sweden Team Championship - 18 – 19 maj så är det ett bra tillfälle och hämta sin tröja. Annars går det bra att fixa att nån annan hämtar åt en.
Om allt detta låter krångligt och man vill beställa själv så går det bra.
Jag kommer nog inte att vara med i maj (funderar dock på det). Är det okej om min tröja blir liggandes ett tag hos dig @kaju? Kan också betala frakt till mig
Det låter som en ypperlig ide @broccooli Så gör vi!
Tja. Nu har jag fått priserna. Snackade med tryckeriet om han kunde pressa ner priserna. Han nämnde också att han glömde nämna att priserna på tgh var exklusive moms. Det han kunde bjuda på var fraktkostnaden och att dom tar mindre betalt för själva trycket.
Jag sa att, vi får se vad folket tycker. Om folk vill ha så beställer vi om man inte vill ha så får man hoppa av.
Nedan är en länk med priser på alla tröjor med tryck.
Comments
Det låter som en ypperlig ide @broccooli Så gör vi!
132007
Skuld 20481
Morn82
27281
Full Zip Hood Man Stl XL (141010) Navy
Kan jag betala via PayPal?
Jag sa att, vi får se vad folket tycker. Om folk vill ha så beställer vi om man inte vill ha så får man hoppa av.
Nedan är en länk med priser på alla tröjor med tryck.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1NlfaGug7BItsy-l7hsx7FwQZve77B2bkCMhIyyz7V_Q/edit?usp=sharing
Svara om ni vill ha eller inte.
Nej förfan, jag klarar mig.
Jag tar eaton skjortan.
var glad för det.