Suncar målar olika lag

1235»

Comments

• Har gjort klart ett dark elflag, kallar dem Malal Temple Dogs. Majoriteten av figurerna är Naggaroth Nightmares från 3rd ed.
    Behöver lite mer sideline staff, främst apotekare. Nån som har fräsiga idéer på figurer för en sån?

Gruppbild:
    lyqt3gk.jpg

Här är blitzers och throwers:
    W6T8tjn.jpg

Assassins, witchelves, coach.
    Maskot i bakgrunden:
    WbwtxVl.jpg
  • dark elf lag???
    mår du bra?
    ska du inte måla ett orclag snart?
  • Varit för lite orc i denna tråden på de senaste tycker jag!
  • @suncar möter gärna dina alver med mina helt nykonverterade dark elfs. limma den senaste igår på dl precis innan openmatch.
  • brocCooLi wrote: »
    dark elf lag???
    mår du bra?
    ska du inte måla ett orclag snart?
    Varit för lite orc i denna tråden på de senaste tycker jag!

Håller helt med, får bli ändring på det där!
    Balansen är för skev, just nu håller jag faktiskt på och målar lite gobbos till ett orclag och även ett troll. Till ett pactlag iofs men det är åtminstone ett steg i rätt riktning. :)
    Buckan wrote: »
    @suncar möter gärna dina alver med mina helt nykonverterade dark elfs. limma den senaste igår på dl precis innan openmatch.

Det gör jag gärna Buckan, just nu har jag skogsalverna anmälda i open men vi kan ju alltid lira vid sidan av? Lite övningsträning liksom, alltid nyttigt med mirror match sparrning
  • edited May 2017
    suncar wrote: »
    Det gör jag gärna Buckan, just nu har jag skogsalverna anmälda i open men vi kan ju alltid lira vid sidan av? Lite övningsträning liksom, alltid nyttigt med mirror match sparrning

jag spelar nya dark elfs i open och vill möta dina wood elves som fick för mycket springutrymme mot mina chaos pact sist.
  • @Buckan: Grymt! Kul med revanschchans, jag hade ganska flax med korten där i början har jag för mig.
    Ska kolla lite hur det ser ut närmsta tiden men det där ska vi ju få till :)
  • Balla! :)
  • tjub wrote: »
    Balla! :)
    Tack tack, nu har jag spelat lite med dem. Dark elf är ju svinkul. Ganska bashiga, och assassins är coola. Inte så bra, men coola.

Här är det senaste jag pysslat med:

v0g6BGI.jpg
    avI5rkv.jpg
    6IBL6dn.jpg
    WawmKAR.jpg
  • Fyra nöjda 'Ooligans!
  • Barren Hills Despicables är redo för säsong 34

Här är uppställningen när Despicables kör Dungeonbowl, då är trollet ersatt av ratogre samt två khorngors och två varulvar.

• Håller på och förbereder en Kreek.

pga anledning.

gorkamorka mono wheel, troll-armar, orc boar boy torso och huvve från space Wolves tror jag

• Ballt! Kul att se lite action från dig igen... 😊

• Yeah! Moddning är alltid kul! Ska bli spännande att se den målad.

• Tack tack, ja jag hade två olika idéer på hur jag ville bygga Kreek.

antingen att börja med en killa kan och ta det från där, eller lite mer åt gizmo quack-hållet.

det blev det senare haha

• Tjusigt! Hoppas den dör! 🙏🏻🫀❤️

• Riktigt cool!

Sign In or Register to comment.