Sweet! Skall slänga på lite färg på mina. Nu när man fick så coola stars vill man ju alltid vara lite underdog så man kan få njuta av Barik, Boomer och Flint på pitchen :-)
Tack broccooli och tjub, blev klar med den igår kväll.
Det är en spanjor som gör de här, han har bl.a annat gjort ett lag med haj-humanoider som är rätt fräsiga (jag, equilibri och broccoli mfl spånade kring knasiga lag i Örebro förra året - de här skulle vara perfekta som HajElfs faktiskt).
Det senaste han gjort är Asterix, Obelix o Idefix/boll som jag beställt från hans ebay-konto (z.ryk).
funderar på att de ska få ingå i mitt norse-lag, GWs norse ser ju rätt asterixiga ut. Får en massa idéer på roliga figurer, typ barden som cheerleader, miraculix som Apo och smeden och fiskförsäljaren som ulfwerners.
Nåja, den här figuren kallar jag Järven och hans ska vara blitzer i mitt kommande underworldlag tänkte jag.
Men först coachfigur i annat lag, skrev ihop en grej på bloggen om det.
Comments
Nymålat, inte riktigt klart men målningsbevis iaf
Tack broccooli och tjub, blev klar med den igår kväll.
Det är en spanjor som gör de här, han har bl.a annat gjort ett lag med haj-humanoider som är rätt fräsiga (jag, equilibri och broccoli mfl spånade kring knasiga lag i Örebro förra året - de här skulle vara perfekta som HajElfs faktiskt).
Det senaste han gjort är Asterix, Obelix o Idefix/boll som jag beställt från hans ebay-konto (z.ryk).
funderar på att de ska få ingå i mitt norse-lag, GWs norse ser ju rätt asterixiga ut. Får en massa idéer på roliga figurer, typ barden som cheerleader, miraculix som Apo och smeden och fiskförsäljaren som ulfwerners.
Nåja, den här figuren kallar jag Järven och hans ska vara blitzer i mitt kommande underworldlag tänkte jag.
Men först coachfigur i annat lag, skrev ihop en grej på bloggen om det.
E-bay för 60 Euro...
http://www.ebay.ph/itm/152008669868
perfa!
@Skuld eller hur???
Goblinmutanter!
Och Otyugh!!
Vet inte varför jag pratar i utropstecken men det kändes bra...
Disciplin disciplin disciplin, halva gänget återstår.
Får se hur mkt nattliga övningar det blir framledes
Kaosogres
Och du slapp nattjobb.
Orc Martens känns som en bra bloodbowlsponsor.
Här är senaste uppdatering, tillsammans med antagonisten/slayerdozern Henning Rollins
Här är senaste projekten: