26 spelare är utmärkt. En grupp på 10 spelare och två på åtta. I 10-spelargruppen möter alla varandra på 9 veckor. I åttamannagrupperna möts alla de första sju veckorna, och sedan tar man två ronder då de möter två lag från den andra gruppen.
27 spelare är jättedåligt. Då kommer en att inte få spela alls varje rond.
Det är helt enkelt så att det oftast går att få ihop något om det är ett jämnt antal spelare, medan det inte är bra med udda antal spelare.
Det är tre två lag som ej resolvat sin down time. Ett av dem måste inte re-drafta, pga bara 4 spelade matcher innan S28, men det är upp till Coach och Commish att lösa det innan första matchen.
Så fort ansvarig commish hinner ta sig tid att peta med allt (läs: förhoppningsvis är allt klart i kväll men kanske hinner göra det under betald arbetstid idag)
Comments
Eller att man möter ett lag från en annan grupp
27 spelare är jättedåligt. Då kommer en att inte få spela alls varje rond.
Det är helt enkelt så att det oftast går att få ihop något om det är ett jämnt antal spelare, medan det inte är bra med udda antal spelare.
Passade på anmäla chaos dwarfs i hans frånvaro.
Ska försöka hinna få dit hela schemat idag men inte 100 på att jag hinner.
(Jag länkar till ett google spreadsheet då det är lättare för mig.)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1lcd6iF0mXdoK5VodQzakyM1YGaOllBPvArqmkDWT1pQ/edit?usp=sharing
Älvorna från Svedmyra får lite att leva upp till, högst win ratio i hela stockbowl denna säsong, förutom @ionas Norse med en match spelad
Ja men de skällde värre än de bet mot mig... :P
jag har gjort 6 fler, fast på 31 matcher istället för 10
Jag kom på det efter att jag delade länken till er, jag kan se till att det fylls på med SPP/Skills per lag nu innan alla börjar spela.
Det är tre två lag som ej resolvat sin down time.
Ett av dem måste inte re-drafta, pga bara 4 spelade matcher innan S28, men det är upp till Coach och Commish att lösa det innan första matchen.
[övat på att läsa alla ord i info-bubblorna]
Så fort ansvarig commish hinner ta sig tid att peta med allt (läs: förhoppningsvis är allt klart i kväll men kanske hinner göra det under betald arbetstid idag)
Never mind, det var jag som inte kunde läsa.
Blandade ihop must resolve down time med Must roll for expensive mistakes...
De tappade 13 skills och 183 SPP.
Usch!
All lottning är klar, måste bara peta in alla matcher.
Här finns google docs fil med all info i om någon är intresserad av att se vem nu möter i förhand:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/14A48dWEjQ5uqz8dyi83MFw88k5efRaBqKNSFcn_l524/edit#gid=1063598031