DOUBT X, 12-13 januari 2019, Umeå

1235

Comments

  • edited January 2019
    Pellevin wrote: »
    Men @DavidD det finns inget tvång. Så slapptaskar som jag brukar inte göra det. Eller så döper jag alla spelare till något fyndigt som t ex FranticKiller, FranticSlayer, FranticNemesis, FranticDoom etc.

    Hahahahahahaaaa :)

  • Argh!!!

    Sandra har fått nytt schema och ska jobba nästa helg.

    Hon skulle se om hon kunde byta med någon, lät inte helt omöjligt men jag är livrädd... :(
  • Frantic wrote: »
    Argh!!!

    Sandra har fått nytt schema och ska jobba nästa helg.

    Hon skulle se om hon kunde byta med någon, lät inte helt omöjligt men jag är livrädd... :(


    Om du inte kan spela, kan du väl ta mina kids också, så kan jag ta din plats. ;-)
  • Nu måste ju kanske Pellevin byta namn på alla sina spelare....
    Mycket problem för schemaändring... :-)
  • Problem solved för lördagen iaf.... Mormor kliver in, nu äre bara söndagen kvar. ...

    Tack ändå @emilskaya för erbjudandet ;)
  • Många avhopp de senaste dagarna bland nyare spelare som anmält sig. Hoppas trenden inte bara slutar utan det praktiska också löser sig för dem.
  • Tråkigt....
    Stareater wrote: »
    Många avhopp de senaste dagarna bland nyare spelare som anmält sig. Hoppas trenden inte bara slutar utan det praktiska också löser sig för dem.

  • Det skall till ett mindre mirakel för att jag skall komma. Har legat sjuk ett par dagar, och det blir inte bättre.
  • Pellevin wrote: »
    Det skall till ett mindre mirakel för att jag skall komma. Har legat sjuk ett par dagar, och det blir inte bättre.

    Tråkigt! Krya på dig.
  • spelarna är nedpackade!
    Roostern utskriven!
    24 timmar avgår natt-tåget från stockholm!
    Coach redo!

    Ses snart!
  • Pellevin wrote: »
    Det skall till ett mindre mirakel för att jag skall komma. Har legat sjuk ett par dagar, och det blir inte bättre.

    Oj, krya på dig.
  • edited January 2019
    Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan på lördag som har plats för tre pitepöjkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
  • Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan (Dragonen) på lördag/söndag som har plats för tre Stockholmspojkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
  • DavidD wrote: »
    Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan (Dragonen) på lördag/söndag som har plats för tre Stockholmspojkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
    Det var de jäkligaste! Konkurans direkt. Piteå skänker 2kr högre än högsta budet ߘ⠎ä men skämt och sido, vi står inte och faller med skjuts från stan så kan nån, hjälp Sthlm.

  • Vi skulle åka med Pellevin men osäkert om han kommer :/
  • Jag tror jag kommer. Mirakulöst tillfrisknande efter ordentlig svettkur i natt.
  • Pellevin wrote: »
    Jag tror jag kommer. Mirakulöst tillfrisknande efter ordentlig svettkur i natt.

    Heja, kul att du har blivit frisk o kul att du kommer!

  • Rekommenderar annars Buss #5 mot Ersmark från Nygatan (eller Renmarkstorget) till Mårdvägen (Mårdvägen till Renmarkstorget åt andra hållet) när man bor på Dragonen alternativt #1 mot Östra Ersboda från Renmarkstorget/Vasaplan till Hermelinvägen/Fogvägen (och omvänt).
  • @DavidD jag plockar upp er på gatusidan av Max kl 8.30.
  • Yes som ni förmodligen vet är detta en av deltävlingarn i Swedish Open. Ska ta tag i det med allat annat NAF jox imorgon (work work) men kämpa på nu och samla poäng till serien, doubt brukar ge bra poäng.
  • @zimeries

    Har ni fått tag på skjuts?

    Jag kan eventuellt :)
  • Frantic wrote: »
    @zimeries

    Har ni fått tag på skjuts?

    Jag kan eventuellt :)

    Lugnt! Vår chaffis var sugen på lugna gatan ikväll ߒꠍen tack ändå! :D

  • Zimeries wrote: »
    Frantic wrote: »
    @zimeries

    Har ni fått tag på skjuts?

    Jag kan eventuellt :)

    Lugnt! Vår chaffis var sugen på lugna gatan ikväll ߒꠍen tack ändå! :D

    Ah ok, då ses vi i morgon :D
  • edited January 2019
    Ignorera min tidigare kommentar. Jag trodde tåget var försenat.

    Ny edit: Så där, nu är vi tydligen försenade trots allt p.g.a. ett fordonsfel. Tåget verkar ersättas med buss fr.o.m. Umeå, men det kan ju jag personligen leva med.
  • edited January 2019
    Och nu tror de att vi ankommer 10:10 till Umeå. :(

    Vi kommer att missa första matchen men vill naturligtvis fortfarande spela de övriga. Detta gäller alltså för Juiblex och mig.
  • Tack för uppdateringen.

    Jag kan 'fuska' lite med lottningen så att ni möter varandra i första matchen. Så då slipper vi två Concede-matcher och ni kan börja matchen när ni väl dyker upp och spela så långt ni hinner.
  • Stareater wrote: »
    Tack för uppdateringen.

    Jag kan 'fuska' lite med lottningen så att ni möter varandra i första matchen. Så då slipper vi två Concede-matcher och ni kan börja matchen när ni väl dyker upp och spela så långt ni hinner.

    Tack!

  • edited January 2019
    Nu avgår ersättningsbussar från Härnösand, så jag kanske hinner hyfsat. Ser dock inte Juiblex. Utropet om bussar kom med kort varsel.
  • Vi får hoppas att @Juiblex inte blir strandad i Härnösand.
  • @stareater fick precis infon och sitter på nästa buss. Kommer direkt till lokalen.

    Mvh Pontus
Sign In or Register to comment.