Men @DavidD det finns inget tvång. Så slapptaskar som jag brukar inte göra det. Eller så döper jag alla spelare till något fyndigt som t ex FranticKiller, FranticSlayer, FranticNemesis, FranticDoom etc.
Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan på lördag som har plats för tre pitepöjkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan (Dragonen) på lördag/söndag som har plats för tre Stockholmspojkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
Tja! Tänkte kolla om det är någon som ska köra ut till lokalen från stan (Dragonen) på lördag/söndag som har plats för tre Stockholmspojkar. Vi kan såklart skänka en slant för sätesplatser.
Det var de jäkligaste! Konkurans direkt. Piteå skänker 2kr högre än högsta budet ߘ⠎ä men skämt och sido, vi står inte och faller med skjuts från stan så kan nån, hjälp Sthlm.
Rekommenderar annars Buss #5 mot Ersmark från Nygatan (eller Renmarkstorget) till Mårdvägen (Mårdvägen till Renmarkstorget åt andra hållet) när man bor på Dragonen alternativt #1 mot Östra Ersboda från Renmarkstorget/Vasaplan till Hermelinvägen/Fogvägen (och omvänt).
Yes som ni förmodligen vet är detta en av deltävlingarn i Swedish Open. Ska ta tag i det med allat annat NAF jox imorgon (work work) men kämpa på nu och samla poäng till serien, doubt brukar ge bra poäng.
Ignorera min tidigare kommentar. Jag trodde tåget var försenat.
Ny edit: Så där, nu är vi tydligen försenade trots allt p.g.a. ett fordonsfel. Tåget verkar ersättas med buss fr.o.m. Umeå, men det kan ju jag personligen leva med.
Jag kan 'fuska' lite med lottningen så att ni möter varandra i första matchen. Så då slipper vi två Concede-matcher och ni kan börja matchen när ni väl dyker upp och spela så långt ni hinner.
Jag kan 'fuska' lite med lottningen så att ni möter varandra i första matchen. Så då slipper vi två Concede-matcher och ni kan börja matchen när ni väl dyker upp och spela så långt ni hinner.
Comments
Hahahahahahaaaa
Sandra har fått nytt schema och ska jobba nästa helg.
Hon skulle se om hon kunde byta med någon, lät inte helt omöjligt men jag är livrädd...
Om du inte kan spela, kan du väl ta mina kids också, så kan jag ta din plats. ;-)
Mycket problem för schemaändring... :-)
Tack ändå @emilskaya för erbjudandet
Tråkigt! Krya på dig.
Roostern utskriven!
24 timmar avgår natt-tåget från stockholm!
Coach redo!
Ses snart!
Oj, krya på dig.
Heja, kul att du har blivit frisk o kul att du kommer!
Har ni fått tag på skjuts?
Jag kan eventuellt
Lugnt! Vår chaffis var sugen på lugna gatan ikväll ߒꠍen tack ändå!
Ah ok, då ses vi i morgon
Ny edit: Så där, nu är vi tydligen försenade trots allt p.g.a. ett fordonsfel. Tåget verkar ersättas med buss fr.o.m. Umeå, men det kan ju jag personligen leva med.
Vi kommer att missa första matchen men vill naturligtvis fortfarande spela de övriga. Detta gäller alltså för Juiblex och mig.
Tack!
Mvh Pontus