Ja från och med 2019 så förväntar sig NAF att de ska vara med på turneringar. Här finns en sammanfattning av vad nytt NAF förväntar för att sanktionera en turnering iom 2019.
Ja från och med 2019 så förväntar sig NAF att de ska vara med på turneringar. Här finns en sammanfattning av vad nytt NAF förväntar för att sanktionera en turnering iom 2019.
Tur att vi är några ordentliga 08-or (trots att vi har några bortbytlingar med oss) som kommer upp och får röda mattan behandlingen, vi har ju trots allt en viss standard som vi är vana med!
Många ifrågasätter hur roster stavas i Umeå. Men det är konstigt att Slann år efter år kallas Slaan utan att det anses tveksamt.
Nu slår min D&D ådra till!
Slaan är väll en fortkortning av Slaanesh och är en uråldrig ras, medans Slann är en ras inom 40K världen?!?
Eller har jag missat något??
Finns någon möjlighet att haka på fastän att sista anmälning passerat? Jag är inte 100% på att det funkar men är sugen och undersöker möjligheten att komma loss.
Finns någon möjlighet att haka på fastän att sista anmälning passerat? Jag är inte 100% på att det funkar men är sugen och undersöker möjligheten att komma loss.
Det går att dyka upp samma dag om du så vill. Det är gott om plats i lokalen så det skulle vara overkligt att slå i taket på antal anmälda. Det blir några kronor dyrare för sena anmälningar eftersom jag får ligga ute med mer pengar själv. Skickar man inte in sitt roster i förväg så får man dyka upp lite tidigare på lördagenockså så jag hinner kolla det.
Comments
https://www.thenaf.net/author/purplegoo/
Skriv att vi är en av Sveriges största turneringar så lär det komma priser/grejer i brevlådan
Finns alla stars samlade någonstans eller är det bara att pallra sig iväg och köpa alla Spike!?
Tyvärr och tyvärr. Ger mig ju ett argument att få köpa dom .
Härligt att se att ni kommer ned även denna gång.
Det löser sig med spelplaner, så ni som åker långt behöver inte känna ett tvång att ta med.
Nu slår min D&D ådra till!
Slaan är väll en fortkortning av Slaanesh och är en uråldrig ras, medans Slann är en ras inom 40K världen?!?
Eller har jag missat något??
Slann är en grodliknande ras i Warhammer/40k/Blood Bowl-världen.
Tack!
Hacka på min dialekt, ja gör det....
Det går att dyka upp samma dag om du så vill. Det är gott om plats i lokalen så det skulle vara overkligt att slå i taket på antal anmälda. Det blir några kronor dyrare för sena anmälningar eftersom jag får ligga ute med mer pengar själv. Skickar man inte in sitt roster i förväg så får man dyka upp lite tidigare på lördagenockså så jag hinner kolla det.
Får väl vinna skiten utan dem då.... :P