Flyktsoda: Hur ser det ut med turneringsekonomin? Du flaggade ju för en del priser och vi är inte så många som spelar så intäkterna är begränsade. Om du är på väg att gå back på det här så dra i första hand ner på priserna, i andra hand så kan jag gott betala tredubbel anmälningsavgift eller liknande. Man skall inte gå back på att arrangera bloodbowlturneringar.
Det är lugnt, vår förening kör en 9th Age turnering samtidigt, och det är den som står för priserna. Så även om vi går lite back på BB, så går vi plus på hela arret.
Om jag skall klämma fram en åsikt så är det att om någon annan spelar nekro eller orker så spela gärna det som inte spelas. Men spela deämst det du själv vill
Eftersom det är offentligt att någon spelar Undead kan jag solidariskt meddela att jag spelar Khemri. Det var ett naturligt val eftersom jag ogillar att spela AG3 bollbärare.
OK. Jag kan bjussa på att jag spelar Khemri med:
4 Tomb Guardians med block, guard,guard respektive mightyblow
2 Blizras
2 Throwras (1 block)
5 skelett
Sinnedbad.
Vad har övriga för stars? Har dvärgarna en deathroller?
Hehe,
Efter Buzzqvarna avslutande match och med medlidande för Bonefinger så tror jag att Flint inte behövs längre... ca 26 motorsågsattacker/fouls utan en enda kickback....
Juiblex kastade in handduken. Vi kvarvarande kom överens om att casualspela lite "off NAF-record". Flyktsodas orker slog mina Khemri med 1-0 och det blev 1-1 mellan mina Khemri och Celareins Undead. Det är oklart om Flyktsoda och Celarain spelade.
Comments
Annars så tar jag bara med mig mina viktade tärningar för höga och låga slag (som jag kommer att vägra att dela med mig av...) :-D
Dwarfs
Khemri
Orcs
Undead
4 Tomb Guardians med block, guard,guard respektive mightyblow
2 Blizras
2 Throwras (1 block)
5 skelett
Sinnedbad.
Vad har övriga för stars? Har dvärgarna en deathroller?
Dwarfs:
2 Troll Slayers
1 Runner: 1 Block
2 Blitzers
4 Blockers: 2 Guard
Grim Ironjaw
Barik Farblast
Boomer Eziasson
2RR + 1 Bribe + 10k?
Khemri:
4 Tomb Guardians: 1 Block, 1 Guard, 1 Guard, 1 Mighty Blow
2 Blizras
2 Throwras: 1 block
5 skelett
Sinnedbad
3RR + 2 Fan Factor + 1 Assistant Coach + 1 Cheerleader.
Orcs:
4 Blitzers: 1 Guard, 1 Tackle, 1 Mighty Blow.
4 Black Orcs
1 Thrower
2 Goblins
Ripper
3RR + 1 Cheerleader
Undead:
2 Mummys
2 Wights: 1 Guard, 1 Tackle
3 Ghouls: 1 Sure Hands
4 Zombies
Setekh
3RR + 3 Fan Factor
Efter Buzzqvarna avslutande match och med medlidande för Bonefinger så tror jag att Flint inte behövs längre... ca 26 motorsågsattacker/fouls utan en enda kickback....