Mörkgrön bas och sedan ljusare grön i airbrushen följt av highlights av den ljusare gröna blandat med gult och vitt. Allt fick sedan en grön glaze, för att binda ihop allt bättre.
Tyvärr ser det väldigt hackigt ut på bilderna eftersom min mobilkamera inte är så bra
Warhammer Underworlds
Kul sidoprojekt och jag ville prova att experimentera med huden ala nurgle. Kul att måla, så jag kanske flyttar fram mitt nurglelag på "att måla"-listan
Jag har spelat ett par gånger och det är ett interessant brädspel.
Finns också turneringar, men då behövs målade figurer, så därför målar jag ett warband. Också bra för att testa lite tekniker samt att jag gillar figurerna.
Comments
Jag är nöjd med ödlorna. Synd bara att det inte blev någon premiär på Dungeonbowl bara.
Tack! Även här är jag ganska nöjd
med färg och pensel?
Grått, sen en wash med utspädd blå wash (GWs) och sedan lager av grått med mer och mer vitt
Och airbrush för primer och zenit highlight
(Bidraget till SWEBBA-laget kommer också)
Icke Blood Bowl, men på målarbordet
Tack!
Mörkgrön bas och sedan ljusare grön i airbrushen följt av highlights av den ljusare gröna blandat med gult och vitt. Allt fick sedan en grön glaze, för att binda ihop allt bättre.
Tyvärr ser det väldigt hackigt ut på bilderna eftersom min mobilkamera inte är så bra
riktigt läckert!
vad är icke bb figgarna till?
Warhammer Underworlds
Kul sidoprojekt och jag ville prova att experimentera med huden ala nurgle. Kul att måla, så jag kanske flyttar fram mitt nurglelag på "att måla"-listan
Finns också turneringar, men då behövs målade figurer, så därför målar jag ett warband. Också bra för att testa lite tekniker samt att jag gillar figurerna.
Mina Nurglesnubbar
Jag har börjat med mina goblins ifrån BB2020
Riktigt snyggt skinn!
"Riktigt snyggt skinn!"
Tack!
Stiligt!
Tackar!
huden känns nice. har du funderat på att måla rustning/kläder också för att få lite mer kontrast? :P
följer med spänning :D
Jäklar va snyggt, grymt impad!