Tack för tipset, men jag är lite tveksam till att skära loss dem ifrån baserna efter att ha målat dem. Dock bra som inspiration. Kanske kan jag skära loss detaljerna och limma på de existerande baserna?
akvarieaffärer kan ha passande växter för djungel har jag hört.
IKEA också
Dålig bild på laget
Medan jag väntar på lite saker för baserna började jag måla mina pro elf blitzers, som jag kommer att spela i helgen. Baserna kvar (och knäskydden skall bättras på), men det hinner jag innan lördag
Jag var otydlig. Jag målar upp två figurer för att användas som pro elfen blitzers.
Resten av pro elf laget kommer att bestå av figurer som utgör mitt wood elf lag, dvs catchers, linemen och throwern kommer att användas för att representera båda lagen.
Jag var otydlig. Jag målar upp två figurer för att användas som pro elfen blitzers.
Resten av pro elf laget kommer att bestå av figurer som utgör mitt wood elf lag, dvs catchers, linemen och throwern kommer att användas för att representera båda lagen.
jag antog det, men kom inte ihåg vilka de andra figurerna var som skulle användas. tack!
Fair enough. Jag kör ju hela laget, då tyckte jag det var bra med lite skillnad.
Min tanke också
Blitzerna passar orginallaget, som jag för övrigt har hört ska komma i resin nu i början av året. 30€ för hela laget (även de andra alvlagen).
Comments
Jag funderade på att göra skinksen i en annan färg, men de blir också blå.
Ja, det stämmer bra
Tack och det är det. Försöker du fråga om du får låna laget @Lard?
Baserna har jag inte löst än. Några förslag?
Hur gör man tex djungel på ett enkelt vis? Finns det djungelväxter att köpa, som kan limmas på?
https://shop.microartstudio.com/en/bases/138-jungle-bases-round-25mm-5.html
Tack för tipset, men jag är lite tveksam till att skära loss dem ifrån baserna efter att ha målat dem. Dock bra som inspiration. Kanske kan jag skära loss detaljerna och limma på de existerande baserna?
Dålig bild på laget
Medan jag väntar på lite saker för baserna började jag måla mina pro elf blitzers, som jag kommer att spela i helgen. Baserna kvar (och knäskydden skall bättras på), men det hinner jag innan lördag
Det ser riktigt bra ut
jag antog det, men kom inte ihåg vilka de andra figurerna var som skulle användas. tack!
Tack
Jag gillade inte maskerna och rustningarna som orginalblitzerna har eftersom det blev "för mycket" jämför med mina linemen. Jag tog därför dessa.
Min tanke också
Blitzerna passar orginallaget, som jag för övrigt har hört ska komma i resin nu i början av året. 30€ för hela laget (även de andra alvlagen).
Sant, men jag kommer ändå att ha tre olika lag.
Wood/pro elf
Dark elf
High elf
Alla figurer är ifrån StarPlayer Miniatures, utom just mina pro elf blitzers
Stenplattor är limmade på baserna och nästa steg blir sand följt av det sista steget, växter.
Usch för chorfs men de blir säkert coola