Snowbowl V (15-16 december)

12357

Comments

• Stor skräll at iftp inte lämnat in roster än :P
  • Pidpad wrote: »
    Stor skräll at iftp inte lämnat in roster än :P

wooooooot??????
  • edited December 2018
    Sammanställt och konverterat rosters för att kunna lägga upp på hemsidan, behöver Comas, Smaugulus och Lokistars rosters innan vi publicerar.

JAG. VAR. INTE. SIST!!!! (men inte med stor marginal, skicka in sent som vanligt men ändå)

Än så länge ser vi ut att träffa Skulds drömantal på 24 deltagare så ni får absolut inte missa dehär nu folk!!! Lottningen blir som optimalast enligt honom då!!!
  • Mja, mer optimalt är 32 deltagare :D
  • Nej för då räcker inte borden till
  • Hvordan blir så oppsettet med 24 spillere?
  • 4 puljer med 6 i hver?
  • Yes det är planen. Så möter man alla i sin grupp.
  • 5 gruppekamper og så finale? Jeg fatter intet...
  • Nej det är fel jan.
    Vid 24 spelare blir det 8 grupper 3 lag i varje. Möter lag från en annan grupp. Bästa 1-2-3 respektive går till A-B-C slutspel med kvart semi och final
  • Lotta ihop oss i lag istället, och kör en improviserad team cup.
  • Skuld wrote: »
    Nej det är fel jan.
    Vid 24 spelare blir det 8 grupper 3 lag i varje. Möter lag från en annan grupp. Bästa 1-2-3 respektive går till A-B-C slutspel med kvart semi och final

Okay, jeg skjønner. Da vil alle tre spille mot de samme tre andre og den med best resultat får til A-sluttspel. Det er jo fint!

Blir cup fra kamp4 med andre ord. Vampires er OP!
  • straume wrote: »
    Skuld wrote: »
    Nej det är fel jan.

Okay, jeg skjønner. Da vil alle tre spille mot de samme tre andre og den med best resultat får til A-sluttspel. Det er jo fint!

Blir cup fra kamp4 med andre ord. Vampires er OP!

Allt detta stämmer. Feel free att spela vamps!

• "Skuld wrote:

Allt detta stämmer. Feel free att spela vamps!

Hvis jeg bare visste hvordan.
  • Jag kan visa dig i Ludvika
  • edited December 2018
    Rasfördelning - Rosters kommer under veckan på hemsidan

Necromantic - 5
    Chaos -2
    Woodelf - 2
    Slann - 2
    Elf - 2
    Undead - 1
    Underworld - 1
    Nurgle - 1
    Norse - 1
    Dwarf - 1
    Dark Elf - 1
    Khemri - 1
    Halfling - 1
    Goblin - 1
    Vampire - 1
    Chaos Pact - 1
    Skaven - 1
  • VEM VÅGAR UTMANA MIG OM STUNTY?????????
  • Turnover gobbos kommer för att vinna nu när de har en hel reroll!
  • Jag hade hoppats på att få grand slann utan att behöva göra nött. Attans.
  • Drexxl wrote: »
    Jag hade hoppats på att få grand slann utan att behöva göra nött. Attans.

Jag har ju med en vinflaska till potten för Grand Slann, så den måste jag vinna för att rädda dig från skadlig påverkan!

• Duckwing wrote: »
    Jag har ju med en vinflaska till potten för Grand Slann, så den måste jag vinna för att rädda dig från skadlig påverkan!

Fan att av alla andra Slann spelare så var det duckwing. Aja, jag får göra det jag kan.
  • Var lite humans..
  • edited December 2018
    Vi i Pennybridge Pathogens har fått ordning på våra uniformer, och kan vi smitta er andra till att visa oss era (eller med pesten) så är vi nöjda. I annat fall får ni blödarsjukan när vi mötts.

IMG-20181202-132127.jpg
  • edited December 2018
    Lard wrote: »
    Vi i Pennybridge Pathogens har fått ordning på våra uniformer, och kan vi smitta er andra till att visa oss era (eller med pesten) så är vi nöjda. I annat fall får ni blödarsjukan när vi mötts.

Man kan inte bli smittad av blödarsjuka :P Men fint och sexigt lag!
  • kaju wrote: »
    Man kan inte bli smittad av blödarsjuka :P Men fint och sexigt lag!

Med nog många blockar kommer nog dina fåniga alver att blöda! Och tack!
  • @drexxl, om @duckwing inte hade spelat var jag redo att slänga in mina slann. Men nu slipper jag spela slann. Senast jag tävlade om Grand-Slann förlorade jag bara med 0-5 mot duckwing.
  • Mikethemachine har kommit in med en sen anmälan och deklarerat att han vill spela Skaven. Jag har accepterat. @inforthepain avvakta med att publicera rosters till vi har hans
  • @drexxl, om @duckwing inte hade spelat var jag redo att slänga in mina slann. Men nu slipper jag spela slann. Senast jag tävlade om Grand-Slann förlorade jag bara med 0-5 mot duckwing.

Matchen efter blev jag förstås mosad av @spoiledsquids gobliner...
  • det är inte bara du @duckwing som blivit mosad av @spoiledsquids goblins. förra årets snowbowl var det en som hade 5-0-1 och slutade typ 10 plats tack vare mos.

*host host @kaju*
  • 3-0-1 etter gruppespillet holdt kun til en tredjeplass i puljen. Tøff gruppe!
Sign In or Register to comment.