Snowbowl V (15-16 december)

13567

Comments

• edited November 2018
    Pht
  • Tåg bokat fre-sön :)
  • Info om betalning har uppdaterats i första posten.

@Melisqus du har pm
  • Jag kör bil från Stockholm, så jag kan ta med några. @Kaju, jag kan svänga förbi dig, om det får dig att komma.
  • Känns dessutom skönt att redan veta att jag kommer att ta hem den här. Har spelat fem turneringar i Sverige i år. Placeringar 5, 1, 5, 1, 5. Ingen tvekan vad det är dags för ;P
  • Pellevin wrote: »
    Känns dessutom skönt att redan veta att jag kommer att ta hem den här. Har spelat fem turneringar i Sverige i år. Placeringar 5, 1, 5, 1, 5. Ingen tvekan vad det är dags för ;P

fast båda du vann var väl för små för att ge naf-pokal? så tveksamt om de räknas. så med andra ord kommer du komma femma den här gången också :D
  • Jag tycker det är väldigt fint att komma femma då det finns så många duktiga coacher i turneringarna.
    Jag tycker det är väldigt fint att komma femma då det finns så många duktiga coacher i turneringarna.

om det inte var för att jag höll med och tycker det är sant så hade jag sagt något om hur brun du var runt munnen :)
  • Det var väldigt fint sagt.
  • Duckwing wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    jag vill slå ett slag för att "grand slann" blir ett återkommande pris, kanske med den här som prispokal?
    https://www.vasaboden.se/arets-groda-130mm

Jag kan lägga till en vinflaska av lämpligt märke också isåfall

Jag kan meddela att vinflaskan är inköpt

Jag kör bil från Stockholm, så jag kan ta med några. @Kaju, jag kan svänga förbi dig, om det får dig att komma.

Jag funderar också på att ta bil från Stockholm.
  • Ta min bil från Stockholm @Duckwing.
  • Jag funderar på att åka (om det fortfarande finns plats).
    Jag kör bil från Stockholm, så jag kan ta med några. @Kaju, jag kan svänga förbi dig, om det får dig att komma.

Det var snäll sagt.
    Jag tänkte åka. Det är lite osäkert schema för mig just då turneringen är.
    @havaji vi från Örebro kan väl klämma ihop oss i samma bil så slipper vi köra en karavan till Ludvika. Annars går det tåg med jämna mellanrum.
    Ta min bil från Stockholm @Duckwing.

Du vill inte ta min bil då?
  • Ifall vi inte skall passera Örebro är det mer praktiskt att jag plockar upp dig. Alternativt om du har en parkeringsplats jag kan stå på över helgen så kan jag köra till dig, och sedan åka med din bil.

Men om vi skall köra via Örebro är det mer praktiskt att du kör, och plockar upp mig.
  • Jag har inte kollat upp hur mycket plats som finns i lokalen. Jag får nog fråga värden så jag kan sätta ett max på antal deltagare. Det verkar vara stort intresse vilket så klart är roligt.
  • edited November 2018
    Jag kommer!

Om jag får plats i bilen med pellevin, men det har han halft redan sagt att jag får!

Fråga, anger man dag 2 och 3 skills direkt eller väntar man på motstånd lite?
  • edited November 2018
    Kul att du kommer, Man anger allt direkt
    Ifall vi inte skall passera Örebro är det mer praktiskt att jag plockar upp dig. Alternativt om du har en parkeringsplats jag kan stå på över helgen så kan jag köra till dig, och sedan åka med din bil.

Men om vi skall köra via Örebro är det mer praktiskt att du kör, och plockar upp mig.

Åka över örebro från stockholm är en omväg på en dryg timme även om det är generöst att erbjuda skjuts

Ifall vi inte skall passera Örebro är det mer praktiskt att jag plockar upp dig. Alternativt om du har en parkeringsplats jag kan stå på över helgen så kan jag köra till dig, och sedan åka med din bil.

Jag har parkeringsplats. Jag menar inte att vara oförskämd men jag har för mig att din bil var litet gammal och liten? Tänkte att min kanske är bekvämare, men det kan vi ju bedöma när du hämtar upp mig då :)

• edited November 2018
    Ikterus anmäler sig. Swishat. Tar bil från Sundsvall. Ska jag hämta upp ngn på vägen? Kanske blir jag nordligast belägna deltagare? Måste man spela Norse då?
  • @Duckwing, min bil har några år på nacken, men det är en Lexus, så jag har aldrig fått några klagomål på komforten.

Om vi inte skall plocka upp @kaju kör jag gärna till dig, så kan vi sedan ta din eller min bil resten av vägen. Men det förutsätter att jag är garanterad en p-plats hos dig om vi tar din bil.
    @Duckwing, min bil har några år på nacken, men det är en Lexus, så jag har aldrig fått några klagomål på komforten.

Om vi inte skall plocka upp @kaju kör jag gärna till dig, så kan vi sedan ta din eller min bil resten av vägen. Men det förutsätter att jag är garanterad en p-plats hos dig om vi tar din bil.

KÖR FÖRFAN INTE HIT!!!
    @Duckwing, min bil har några år på nacken, men det är en Lexus, så jag har aldrig fått några klagomål på komforten.

Snor gärna en plats i bilen som jag sa i torsdags :)
  • @razta Det går väldigt bra.
  • Jag tänkte spela Chaos men kommer inte hinna måla klart mitt lag, finns det nån vänlig själ som kan tänka sig att låna ut ett? 4 Warriors, 7 Beastmen, 1 Mino
  • Har uppdaterat med lite priser man kan vinna, men det är fortfarande fritt fram om man vill doner ett pris för någon bragd man kan utföra på turneringen.
  • havaji wrote: »
    Jag tänkte spela Chaos men kommer inte hinna måla klart mitt lag, finns det nån vänlig själ som kan tänka sig att låna ut ett? 4 Warriors, 7 Beastmen, 1 Mino
    Du kan låna mitt om du vill. CW nr 1-4, Mino 5, BM 6+. Men du måste påminna mig samma vecka, för jag kommer att glömma det.
Sign In or Register to comment.