när jag loggar in på Fumbbl nu ibland så är jag inloggad på helt andra konton än mitt egna. Är detta en känd bugg? känns inte direkt som ett så säkert system??
Jag tycker den stackars coachen förtjänar ett pris. Särskilt för de själviflikterade dödsfallen. Man brukar säga "våga och vinn" men så var tydligen inte alls fallet...
är det inte bara fler som använder fumbbl på den datorn då?
vad är det för konton t ex?
posta gärna på fumbbl om det upprepas
nix inga andra fumbblare på de datorer jag använder. skulle bli förvånad om det ens finns nån mer på samma nätverk.
har inte noterat kontona men ett var spanskt och ett var amerikanskt. skriver på deras forum om det upprepas.
Hetaste lirarna i SL befinner sig uppenbart i Division 2 med två lag redan färdiga med runda 5 och de andra följer strax! Kom igen nu ni andra divisioner! KÄMPA!
@Coma : jo de gör väl det, visserligen kanske alla lag gör det när man dör med 5 spelare (var av en apotekades till ytterligare ett döds resultat - dvs 6/6 CAS var döda spelare...) men det var i matchen efter den mot dig.
Comments
vad är det för konton t ex?
posta gärna på fumbbl om det upprepas
Brocolli, vilken hjälte!
Jag tycker den stackars coachen förtjänar ett pris. Särskilt för de själviflikterade dödsfallen. Man brukar säga "våga och vinn" men så var tydligen inte alls fallet...
nix inga andra fumbblare på de datorer jag använder. skulle bli förvånad om det ens finns nån mer på samma nätverk.
har inte noterat kontona men ett var spanskt och ett var amerikanskt. skriver på deras forum om det upprepas.
Vad var ursäkten i vår match då?
Jag e redo för match @Lard. Kan du innan 18?
Får se om man hakar på nästa omgång
Detta är tidigare postat på fumbbl:
Jag är jätteglad att alla matcher blivit spelade!
Grattis till serievinnarna:
Malmo Mayhem
RC vinner SL med ELF
Älvarna
Karlskoga Kannoners
Sedan är det dags för lite spelarpriser, där priset för flest fouls delas av två rotters:
Flest lyckade passningar: Passing fury (RC vinner SL med ELF), 9 st
Flest mål: Lule (Älvarna), 8 st
Skadat flest: SergaiBautin (Svenskar som Steppar i SL), 8 st
Flest fouls: Pastorn (Svenskar som Steppar i SL) och Patient Pestdiarré (Flogsta Vårdcentral), 12 st
Här finns mer data från alla seriematcherna (sorterade på SPP).