[FUMBBL] Svenska Ligan på FUMBBL, Säsong 45

13»

Comments

• @Lard jag tror båda fungerar men helst tisdag.
  • när jag loggar in på Fumbbl nu ibland så är jag inloggad på helt andra konton än mitt egna. Är detta en känd bugg? känns inte direkt som ett så säkert system??
  • edited April 2014
    är det inte bara fler som använder fumbbl på den datorn då?
    vad är det för konton t ex?
    posta gärna på fumbbl om det upprepas
  • edited April 2014
    Lard sa: "Hade en ännu värre match live igår mot stackars @bloodbowlgurra eller vad sägs om att göra 10 CAS när man spelar halflings? se: http://pebble.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=175";

Brocolli, vilken hjälte!

Jag tycker den stackars coachen förtjänar ett pris. Särskilt för de själviflikterade dödsfallen. Man brukar säga "våga och vinn" men så var tydligen inte alls fallet...

• Roland wrote: »
    är det inte bara fler som använder fumbbl på den datorn då?
    vad är det för konton t ex?
    posta gärna på fumbbl om det upprepas

nix inga andra fumbblare på de datorer jag använder. skulle bli förvånad om det ens finns nån mer på samma nätverk.
    har inte noterat kontona men ett var spanskt och ett var amerikanskt. skriver på deras forum om det upprepas.

• @Coma : då bokar vi tisdag. Återkommer om tid.
  • Se där! Ogrers toppar division 2! Ooh Yeah!!!
  • @Coma : Booahl kan spela mot mig på tisdag med om vi är färdiga till 22. Tror du vi kan spela vid 19-20 typ?
  • 1900 borde fungera utmärkt
  • @Bernuz : kan du spela på onsdag?
  • Vilken tid i så fall @Lard?
  • Jag kan hela kvällen (förutsatt att jag får mina andra två matcher spelade ikväll dvs.)
  • 3 matcher påm två dagar? jag gillart >D

• Ok ok Ahh men siktar på 18 då så får vi se om du hinner lira dom idag
  • edited April 2014
    Hetaste lirarna i SL befinner sig uppenbart i Division 2 med två lag redan färdiga med runda 5 och de andra följer strax! Kom igen nu ni andra divisioner! KÄMPA!
  • @Lard efter gårdagens match så ser vi klart och tydligt att (pro)Elfs suger ;)
  • @Coma : jo de gör väl det, visserligen kanske alla lag gör det när man dör med 5 spelare (var av en apotekades till ytterligare ett döds resultat - dvs 6/6 CAS var döda spelare...) men det var i matchen efter den mot dig.
  • Ja det där var ju riktigt brutalt!

Vad var ursäkten i vår match då? ;)
  • Den var ju ganska jämn. Antagligen vann du för att jag inte spelade för oavgjort skulle jag säga. Om man inte stalar så riskerar man att förlora.
  • Ja helt brutalt å dö med halva laget typ!
    Jag e redo för match @Lard. Kan du innan 18?
  • kan från nu. Väntar i matchen, matchnamn "lard"
  • Jahopp då var det färdigspelad för denna gången. Inte riktigt nöjd med resultatet men väldigt motstånd så helt ok ändå.

Får se om man hakar på nästa omgång :)
  • glöm inte att anmäla er till mellansäsongen ;D
  • @Ozt: vi ska kvala, när kan du?

• @ozt: kan du ikväll?
  • spännande match! :D
  • edited May 2014
    Kanske ska posta lite resultat från säsong 45 här också.
    Detta är tidigare postat på fumbbl:

Jag är jätteglad att alla matcher blivit spelade!

Grattis till serievinnarna:
    Malmo Mayhem
    RC vinner SL med ELF
    Älvarna
    Karlskoga Kannoners

Sedan är det dags för lite spelarpriser, där priset för flest fouls delas av två rotters:

Flest lyckade passningar: Passing fury (RC vinner SL med ELF), 9 st
    Flest mål: Lule (Älvarna), 8 st
    Skadat flest: SergaiBautin (Svenskar som Steppar i SL), 8 st
    Flest fouls: Pastorn (Svenskar som Steppar i SL) och Patient Pestdiarré (Flogsta Vårdcentral), 12 st

Här finns mer data från alla seriematcherna (sorterade på SPP).
Sign In or Register to comment.