[FUMBBL] Svenska Ligan på FUMBBL, Säsong 45

2

Comments

• Det är synd att fumbbl är så sårbart på det här sättet.
    Om jag fattat det rätt så körs allt på servrar hemma hos Christer...
  • Kan man kanske skjuta på DL en vecka om det är så att det krånglar på detta sättet? Blir svårt för mig att spela i helgen om jag och @khanmank inte får till matchen ikväll...
  • absolut, det har jag redan funderat på.
    Ska diskutera med de andra admin.
  • Får sikta på kommande vecka då. Jag är körd fre-sön.
  • Jupp, det fungerar ju inte idag...
  • yes samma för mig tyvärr @coma. siktar på måndag 19?
  • Fumbbl är tillbaka!
  • Ja, börja spela! :D
  • Deadline är fortfarande 8/4, men vi kommer ha extra överseende, pga avbrottet, om det är så att några inte hunnit spela tills dess.
  • nån som ska spela ikväll?
  • ja jag och coma skall lira 19 ikväll
  • sköj. hoppas jag hinner se nåt :)
  • edited April 2014
    @Khanmank : kan du spela ikväll någon gång?
  • Bernuz wrote: »
    ja jag och coma skall lira 19 ikväll

äsch, jag missade...
    jämn match?
  • 1-0 grind. Råttorna fick inte dom rull som behövdes för att sätta stopp för kaffekvarnen :)
  • edited April 2014
    hehe jaa asså det gick ju att skylla på klienten en gång :P men denna gången gick det inte alls. å tycker inte det va tärningarnas fel alls. comas försvarsspel satte griller i skallen på mig direkt. sen hade råttorna svårt att få bollen ur buren. :) aja kul å lira hur som :) +AG på en gutter runner blev det hur som helst :) alltid trevligt :)
  • Man får gratulera till ett sådant lyxproblem som +AG utan block/wrestle ;)
  • hehe ja festligt å kasta bollen långt :)
  • lättare att göra OTS också ^^
    och sno bollen

många matcher ikväll f.ö.
    kul!
  • @Khanmank : kan du spela ikväll?
  • @Khanmank : ber om ursäkt för gårdagens match, det blev liksom aldrig roligt. Och Proelfs suger eller hur är det du brukar säga ;)
  • @Coma : jag kan inte spela förrän nästa måndag eller tisdag kväll, fungerar det för dig?
  • @Lard, man får inte bragging rights av att vinna en match mot Goblins... :-)
  • edited April 2014
    @JohnnyD : Om man vet att Khanmank hatar proelfs så får man det ;)
    Seriöst så var det mer en ursäkt för att matchen gick så åt helvete för honom, även om jag inte kunde låta bli att skruva till det till lite skryt.
  • Det var lite väl mycket ettor för gobbosarna....
  • edited April 2014
    Jag gillade nog mest att motorsågen sågade sig själv två gånger men han kompenserade iofs det med att ta sågen i sitt eget skrev två ggr utan att klaga. Vi har inte mycket att komma med men när det vi har att komma med inte ens kommer med i matchen då blir det lite hårt... Räknar med att spöa skiten ur de värdelösa Khemrisarna och vad annat crap som som är med i ligan.

*disbelievar aktivt*
  • Kör hårt khanmank, gobbos är hårda!
  • go stunties!
  • Symptomatiskt var väl att den värsta skada jag fick var en dödlig sten i huvudet? Fasen vad han sågade idag. Och vila i sågasigsjälviku**n-båset fick han också göra men han gjorde nått! Den där andra balla chain-snubben vet jag inte om han verkar värd besväret. Puttar mest omkring ohyran tycker jag. Får se om han lärt sig något till nästa match mot samma lag.
  • edited April 2014
    Hade en ännu värre match live igår mot stackars @bloodbowlgurra eller vad sägs om att göra 10 CAS när man spelar halflings? se: http://pebble.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=175

Hursom: @Coma verkar måndag - tisdag (eller onsdag) fungera för dig nästa vecka?
Sign In or Register to comment.