Kan man kanske skjuta på DL en vecka om det är så att det krånglar på detta sättet? Blir svårt för mig att spela i helgen om jag och @khanmank inte får till matchen ikväll...
hehe jaa asså det gick ju att skylla på klienten en gång :P men denna gången gick det inte alls. å tycker inte det va tärningarnas fel alls. comas försvarsspel satte griller i skallen på mig direkt. sen hade råttorna svårt att få bollen ur buren. aja kul å lira hur som +AG på en gutter runner blev det hur som helst alltid trevligt
@JohnnyD : Om man vet att Khanmank hatar proelfs så får man det
Seriöst så var det mer en ursäkt för att matchen gick så åt helvete för honom, även om jag inte kunde låta bli att skruva till det till lite skryt.
Jag gillade nog mest att motorsågen sågade sig själv två gånger men han kompenserade iofs det med att ta sågen i sitt eget skrev två ggr utan att klaga. Vi har inte mycket att komma med men när det vi har att komma med inte ens kommer med i matchen då blir det lite hårt... Räknar med att spöa skiten ur de värdelösa Khemrisarna och vad annat crap som som är med i ligan.
Symptomatiskt var väl att den värsta skada jag fick var en dödlig sten i huvudet? Fasen vad han sågade idag. Och vila i sågasigsjälviku**n-båset fick han också göra men han gjorde nått! Den där andra balla chain-snubben vet jag inte om han verkar värd besväret. Puttar mest omkring ohyran tycker jag. Får se om han lärt sig något till nästa match mot samma lag.
Comments
Om jag fattat det rätt så körs allt på servrar hemma hos Christer...
Ska diskutera med de andra admin.
äsch, jag missade...
jämn match?
och sno bollen
många matcher ikväll f.ö.
kul!
Seriöst så var det mer en ursäkt för att matchen gick så åt helvete för honom, även om jag inte kunde låta bli att skruva till det till lite skryt.
*disbelievar aktivt*
Hursom: @Coma verkar måndag - tisdag (eller onsdag) fungera för dig nästa vecka?