jag brukar alltid kolla forumet på alla diskussioner, och då syns var de ligger i liten text under rubriken.
så var mest för tydlighetens skull jag ville ha ändring i rubriken. och du la den på rätt ställe
håller med, räknas som match men inte att TDs räknas in till redraft.
jag är inte med i slutspelet (så glad för det förresten, herregud vad jag tröttnade på att spela ogres) så mig kvittar det vem som ersätter där. men tänker spontant att om ni ska spela klart slutspelet hos @PluTT så kanske han även kan vara en lämplig kandidat för ersättare?
jag är inte med i slutspelet (så glad för det förresten, herregud vad jag tröttnade på att spela ogres) så mig kvittar det vem som ersätter där. men tänker spontant att om ni ska spela klart slutspelet hos @PluTT så kanske han även kan vara en lämplig kandidat för ersättare?
Jag hittar ingen gräns i boken. Det ökar ju ditt TV, kanske kan bugga ut något i längden. Någon annan kanske vet.
står i FAQ (i nya almenac) att samma regler som vid skapandet av laget gäller. i tidigare version var det max 9 du fick köpa. vet inte om de ändrat det i nya regelboken (kan inte kolla då jag inte har den).
jag tolkar av det jag läst att det är denna ordningsföljd:
i slutet av säsongen så 2d6 för att se om du blir av med 1d3 ff eller inte.
vid redraft behåller du ff från steg 1 och kan välja att köpa upp till 9 i ff om du kan.
Comments
så var mest för tydlighetens skull jag ville ha ändring i rubriken. och du la den på rätt ställe
håller med, räknas som match men inte att TDs räknas in till redraft.
Röstar på Plutt!
Morcs va OrcaFoulaPaloza
Td: 2-1
Cas: 2-0
Final
Morcs vs Woodchips
Td: 2-1
Cas: 2-0
Tack för en bra säsong! Ska bli kul med en nästa
Är något otydligt så skäll på mig om det.
Har 175k över efter jag köpt allt jag har atm... Får 20k till om sådana cas räknas.
står väl "casualty caused by your team"
står i FAQ (i nya almenac) att samma regler som vid skapandet av laget gäller. i tidigare version var det max 9 du fick köpa. vet inte om de ändrat det i nya regelboken (kan inte kolla då jag inte har den).
Då köper jag 9 fanfactor så att jag får total 15 i fanfactor :P
i slutet av säsongen så 2d6 för att se om du blir av med 1d3 ff eller inte.
vid redraft behåller du ff från steg 1 och kan välja att köpa upp till 9 i ff om du kan.