Närkebowl 2018, 7-8 april

24

Comments

• Tack! Jag har uppdaterat länken i regeldokumentet.
  • Och jag får gå tillbaka till ritbordet. Hade en humanbuild med Franke som kändes skön.
  • @pellevin precis som jag hade i fjol och tänkte ta samma roster i år
  • Pellevin wrote: »
    Och jag får gå tillbaka till ritbordet. Hade en humanbuild med Franke som kändes skön.

Jag får berömma dig för din ärlighet iallafall; som saboterar för dig själv för att rätt ska vara rätt :)
  • TA STARPLAYERS!!! Dom är skitbra i denna turnering! Hehehe.
    Sen kan man vinna ett fint pris om man cas:ar den som är fejk. Jag tänkte spela med starplayerS.
  • Jag har fått 100kr av en Carl Sundstedt på swish.
    Är det möjligen någon som försökt anmäla sig till Närkebowl?
  • Det är möjligt att nån har mailat om det. Tror det står naf-nick i swisch-meddelandet.
  • Ah, hade bommat ett l i mailet.
    Försöker igen
  • Toppen! Nu är du uppskriven :)
  • Duckwing wrote: »
    Toppen! Nu är du uppskriven :)
    Yes!

• 6 platser kvar. Då räknar jag att @Skuld är anmäld. Kanske kan trolla fram fler platser.
  • Du kan skriva upp mig med. Fulla anmälningen kommer snart.

• Ja jag kommer, jag har bara ingen aning vad jag ska spela när Pellevin sabba min roster med regelsurfning: P
  • Det ser ut som att vi får dela ut en NAF-trofé igen :)
  • Regelsurfning är det roligaste uttrycket 2018! :D
  • edited March 2018
    har löst sig.
  • brocCooLi wrote: »
    har löst sig.

Vad skönt!
    Vad är det som löst sig?
  • Han hade skitit i vasken.
  • Duckwing wrote: »
    brocCooLi wrote: »
    har löst sig.

Vad skönt!
    Vad är det som löst sig?

var jag ska sova.
  • edited March 2018
    Jag kommer nog att satsa på ett hotell den här gången. Vill någon dela rum? Jag behöver få ett svar snabbt, för det verkar knökfullt. Är det någon mässa på gång?
  • Är det en satanisk mässa är jag kanske på!
  • @Lockmund, jag och @Drexxl bor på city hotel, så om du vill ha skjuts till sajten kan det kanske vara en idé.
  • Vad vill du ha på denna mässa @coma?
    Jag kan fixa så att man kan spela Blood Bowl. Sen kan jag bjuda på en öl och en Coca Cola.
  • kaju wrote: »
    Vad vill du ha på denna mässa @coma?
    Jag kan fixa så att man kan spela Blood Bowl. Sen kan jag bjuda på en öl och en Coca Cola.

kan du dansa samtidigt?
  • @kaju jag kommer vara i örebro den 7/4 och spela Infinity turnering så jag missar denna tyvärr 8[
  • @coma där ser man vilka prioriteringar man har! :P
    Var ska ni spela?
    Om du har tråkigt sällskap mellan och efter matcherna så får du jättegärna hänga med oss! Eller så kan vi komma och hejja på dig ;)
  • Scenit Kulturhuset tydligen :)
  • I inbjudan står att man har 1200kgp att köpa minst elva spelare för, och sedan kan man köpa inducements.

Jag vill gärna köpa rerolls, och kanske en apotekare. Får jag inte det, eller måste jag köra med extra team training och wandering apothecaries?
  • Du får naturligtvis köpa allt som du normalt får köpa till ett nytt lag, men du måste köpa 11 spelare innan du får lägga guld på inducements.
Sign In or Register to comment.