TA STARPLAYERS!!! Dom är skitbra i denna turnering! Hehehe.
Sen kan man vinna ett fint pris om man cas:ar den som är fejk. Jag tänkte spela med starplayerS.
Jag kommer nog att satsa på ett hotell den här gången. Vill någon dela rum? Jag behöver få ett svar snabbt, för det verkar knökfullt. Är det någon mässa på gång?
@coma där ser man vilka prioriteringar man har! :P
Var ska ni spela?
Om du har tråkigt sällskap mellan och efter matcherna så får du jättegärna hänga med oss! Eller så kan vi komma och hejja på dig
Comments
Jag får berömma dig för din ärlighet iallafall; som saboterar för dig själv för att rätt ska vara rätt
Sen kan man vinna ett fint pris om man cas:ar den som är fejk. Jag tänkte spela med starplayerS.
Är det möjligen någon som försökt anmäla sig till Närkebowl?
Försöker igen
Ja jag kommer, jag har bara ingen aning vad jag ska spela när Pellevin sabba min roster med regelsurfning: P
Vad skönt!
Vad är det som löst sig?
var jag ska sova.
Jag kan fixa så att man kan spela Blood Bowl. Sen kan jag bjuda på en öl och en Coca Cola.
kan du dansa samtidigt?
Var ska ni spela?
Om du har tråkigt sällskap mellan och efter matcherna så får du jättegärna hänga med oss! Eller så kan vi komma och hejja på dig
Jag vill gärna köpa rerolls, och kanske en apotekare. Får jag inte det, eller måste jag köra med extra team training och wandering apothecaries?