Buzzqvarna 2518?

13

Comments

• Osäker på om jag kommer köra. Sommartid kan man ju cykla! #mamil
  • @Stareater skulle du inte kunna skriva vilka coacher som kommer så man vet hur många vi blir?
  • Grogga på Erik, jag styr upp så du får åka bil...

Samtidigt kan jag skrämma er alla att jag kommer i år spela ett lag med en RR och ingen "Leader" bara för att .... ja varför vet jag inte själv men .... typ för jag vill ha kul :P

Så en ledtråd till alla så kommer jag ställa upp med Silver Valley Bullet Dodgers!

silver-valley-bullet-dodger.png
  • Jag ställer upp med ett OP-lag som vanligt. Men räds icket för Nuffle är bakom mig. blood-bowl.gif

• Bonefinger wrote: »
    Jag ställer upp med ett OP-lag som vanligt. Men räds icket för Nuffle är bakom mig. IMG

Bara för bilden och din text så kommer jag inte att foula dig Bonefinger! (Fingers crossed behind my back...)

Med en spirituell röst (som en amerikansk gospelpräst skulle vilja ha) "Luck, I dont need luck! I got Nuffle on my team!!
  • Juiblex wrote: »
    Bonefinger wrote: »
    Jag ställer upp med ett OP-lag som vanligt. Men räds icket för Nuffle är bakom mig. IMG

Bara för bilden och din text så kommer jag inte att foula dig Bonefinger! (Fingers crossed behind my back...)

Med en spirituell röst (som en amerikansk gospelpräst skulle vilja ha) "Luck, I dont need luck! I got Nuffle on my team!!
    Hahaha! :D

• På allmän begäran har jag sammanställt vad som gäller för turneringen på ett ställe. Säg till om det är något som inte finns med där.

https://docs.google.com/document/d/1-vwVbkF4_ZJ6PRb1_xlLJeoqMuUUVTsY13jIbuo0jcc/edit?usp=sharing
  • Nu skall jag än en gång jävlas med dig Mårten.

Du har valt att köra med Death Zone 1, och inte tvåan eller Almanac, som båda kommit efter. Det borde inte göra så stor skillnad, men i ettan gjorde de ett misstag. Så när du väljer det rulesettet väljer du att Grab skall funka på Blitzaction, och inte bara på Block, som gäller i alla andra ruleset.
  • @snow: jag tänker rent krasst tvärvägra att cykla. Jag vill fasen komma hem i år typ
  • edited August 2018
    Pellevin wrote: »
    Nu skall jag än en gång jävlas med dig Mårten.

Du har valt att köra med Death Zone 1, och inte tvåan eller Almanac, som båda kommit efter. Det borde inte göra så stor skillnad, men i ettan gjorde de ett misstag. Så när du väljer det rulesettet väljer du att Grab skall funka på Blitzaction, och inte bara på Block, som gäller i alla andra ruleset.

Visste jag inte. Miss av mig. Det åtgärdar jag senare idag.
  • Om du är nöjd så är jag det.
  • Pellevin wrote: »
    Om du är nöjd så är jag det.
    Det vet vi ju allihopa att det inte är sant! ;)

• Jag måste ju förtjäna whinet i Pellewhine :)
  • Vet ännu inte om jag kan komma, @SurLennart har svårt att ge besked.
    Jag måste ju förtjäna whinet i Pellewhine :)

true....

Nåväl... jag har försökt under hela sommaren att få fram penseln och ikväll hände det... De sista zombisarna till mitt "Silver Valley Bullet Dodgers" har äntligen fått smaka på penseln!

Kollar man till reglerna så är de klara, men jag ska ge dem lite mera färg :P

20180802214952-95.109.44.201.jpg
  • Som odd man out kommer jag att ta med det mest diskriminerade laget i Buzzqvarnas historia. Året de spelade så vann de alla sina matcher, med många motorsågs-cas, inklusive mot turneringsvinnaren @Pellevin, men hamnade ändå på sista plats. De är på jakt efter rättvisa detta år, och hoppas att @Pellevin dyker upp så att de kan visa att det inte var tur att de tog ut tre orcher i första rundan.
  • Jag är lite besviken att du endast fick in två @Pellevin i den posten. Så här skall det se ut: @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin
    Jag är lite besviken att du endast fick in två @Pellevin i den posten. Så här skall det se ut: @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin @Pellevin

Som arrangör måste man åtminstone verka vara lite opartisk...
  • Hehe, Chaos Dwarfs :D @Stareater
  • Stareater wrote: »
    Det finns dock en liten teoretisk chans (uppskattat kring 5%) att jag måste jobba denna dag, men då får jag lämna över ansvaret för det administrativa mellan matcherna till "Erik". Priset man får betala för att vara ovärderlig på jobbet.

Nuffle har talat och de 5% jag skrev tidigare om har inträffat. Det ser tyvärr ut som om jag måste jobba på lördag :(

Surt, men jag vet bättre än att bli arg på Nuffle.

@Frantic känner du för att sköta/delegera ansvaret för turneringen? Borde vara minimum effort eftersom den inte är så stor.

I övrigt söker jag någon som känner sig manad att ta emot lite priser, tärningar och miniatyrer som ska lånas ut till på lördag. @bonefinger du som ville låna lite stuff, har du tid/möjlighet att hämta/ta emot allt detta någon dag framöver.
  • Appropå "lånas ut": Det ser ut som att mitt underworldprojekt inte kommer hinna bli klart i tid. Därför överväger jag att spela chaos istället och skulle gärna låna Max Spleenripper och "Spleen Rippermax" om någon kan avvara?
  • Jag kan tyvärr inte komma. Hoppas ni inte får alltför kul utan mig.
    Stareater wrote: »
    @Frantic känner du för att sköta/delegera ansvaret för turneringen? Borde vara minimum effort eftersom den inte är så stor.

Japp... men hur gör vi med odd man out?
    Pellevin wrote: »
    Jag kan tyvärr inte komma. Hoppas ni inte får alltför kul utan mig.

Ok trist ... mer press på Mig som ”Erik” då :)
  • Snow wrote: »
    Appropå "lånas ut": Det ser ut som att mitt underworldprojekt inte kommer hinna bli klart i tid. Därför överväger jag att spela chaos istället och skulle gärna låna Max Spleenripper och "Spleen Rippermax" om någon kan avvara?

Jag har en Max åt dig att låna :D

• Hur många anmälda är det @Stareater ?
    Stareater wrote: »
    Det finns dock en liten teoretisk chans (uppskattat kring 5%) att jag måste jobba denna dag, men då får jag lämna över ansvaret för det administrativa mellan matcherna till "Erik". Priset man får betala för att vara ovärderlig på jobbet.

Nuffle har talat och de 5% jag skrev tidigare om har inträffat. Det ser tyvärr ut som om jag måste jobba på lördag :(

Surt, men jag vet bättre än att bli arg på Nuffle.

I övrigt söker jag någon som känner sig manad att ta emot lite priser, tärningar och miniatyrer som ska lånas ut till på lördag. @bonefinger du som ville låna lite stuff, har du tid/möjlighet att hämta/ta emot allt detta någon dag framöver.
    Men neeeeeej, vad synd!

Jag jobbar fulla dagar torsdag och fredag. Men skulle kunna möta upp dig efter 16.30 båda dagarna och hämta priser, låna gubbar mm. I värsta fall kan jag nog köra ut till Sävar och hämta allt på torsdag kväll. Vi kan väl höras på FB eller så?

Hoppas det hinner ändra sig och du kan vara med.

• Jag måste tyvärr ställa in min medverkan på grund av sjukdom i familjen. Hoppas på löpande rapporter under dagen om vem som sågar mest.
  • Vi är igång. Efter halva dagen spelad är det Frantics Necro på bord ett mot Pravnuks orcs.

Bord två är möter Mankans Undead Bonefingers orcs.

Och på bord tre möter Juiblex dvärgar sina favoritmotdtåndare Goblins som coachas av Radge
  • spännande! Heja @Radge Go Goblins!
Sign In or Register to comment.