Vi är fyra helt bekräftade just nu, men jag har inte drivit på att folk ska anmäla sig i förväg. Det är framför allt fokus på någorlunda "lokala" spelare. Det är bara en dag och mycket mindre prispott än DOUBT som lockar många fler (fast färre lokala coacher).
Vi är fyra helt bekräftade just nu, men jag har inte drivit på att folk ska anmäla sig i förväg. Det är framför allt fokus på någorlunda "lokala" spelare. Det är bara en dag och mycket mindre prispott än DOUBT som lockar många fler (fast färre lokala coacher).
Så kan man också se på det men de flesta vet sanningen....
Efter att ”Erikar” har totaldominerat vinsterna de senaste åren så förstår jag att en och annan coach tvekar på att delta när ens namn inte har Erik i sig. Fullt förståelse för det :P
Efter att ”Erikar” har totaldominerat vinsterna de senaste åren så förstår jag att en och annan coach tvekar på att delta när ens namn inte har Erik i sig. Fullt förståelse för det :P
För att öka på mina chanser för en promenadseger i år har jag skickat in en ansökan till skatteverket om att lägga till Erik i mitt namn!
Känner mig mycket segervis i och med detta....
Vill även passa på att tacka dom andra coacherna som deltar i turneringen, för utan er skulle inte min seger kännas lika bra!!
Mvh Juiblex aka "erik"
11:e Augusti är klappat och klart. Lokal bokad och godkänt av NAF.
Det finns dock en liten teoretisk chans (uppskattat kring 5%) att jag måste jobba denna dag, men då får jag lämna över ansvaret för det administrativa mellan matcherna till "Erik". Priset man får betala för att vara ovärderlig på jobbet.
För övrigt är Erkki ett av mina mellannamn och det är den finska varianten av Erik.
11:e Augusti är klappat och klart. Lokal bokad och godkänt av NAF.
Det finns dock en liten teoretisk chans (uppskattat kring 5%) att jag måste jobba denna dag, men då får jag lämna över ansvaret för det administrativa mellan matcherna till "Erik". Priset man får betala för att vara ovärderlig på jobbet.
För övrigt är Erkki ett av mina mellannamn och det är den finska varianten av Erik.
Finns det någon som kan hämta upp mig på Umeå C på lördag morgon?
Kommer med natt tåget och om SJ har fått ordning på räls/signaler/tåg/personal så anländer jag klockan 07:03
Kommer med natt tåget och om SJ har fått ordning på räls/signaler/tåg/personal så anländer jag klockan 07:03
Jag kan tyvärr inte, men det borde finnas en hel del folk med bilar där. @frantic@snow@hemlighallaren ni brukar komma med bil eller hur?
Om någon kör förbi Umeå Ö så kanske det är ett alternativ att bli upplockad där också?
Jag kan plocka upp dig men du kommer isf få vänta till en sisådär 20 minuter innan vi ska vara på plats i lokalen.
Comments
Hur reser övriga coacher från storstan upp till Umeå och vilka tider?
Samt en fråga om det finns sovplats/boende väl på landet?
Tänkte börja boka resa...
11 augusti känns hyfsat säkert eftersom det är det datumet som står i NAFs turneringkalander ;'-)
Haha :P
Oj, tror du har något pågång där
Jag kan tyvärr inte, men det borde finnas en hel del folk med bilar där. @frantic @snow @hemlighallaren ni brukar komma med bil eller hur?
Om någon kör förbi Umeå Ö så kanske det är ett alternativ att bli upplockad där också?
Jag kan plocka upp dig men du kommer isf få vänta till en sisådär 20 minuter innan vi ska vara på plats i lokalen.
Haha ja, det borde gå...
...också omvägen förbi andra sidan stan om ingen annan bor i trakterna ska spela.
Pellevin när mysdrickan är klart är det bara att börja grogga!
En bakis pellevin är en bra pellevin :-)