Bra rapporterat @Pellevin!
Vad spelar du? Vad spelar alla andra? @brocCooLi du behöver inte nämna att nån spelar Allan
Vem har fuskbygge? Dvs konstigaste bygge inom turneringens ramar. Typ @Janne?
Sista ronden: MartinsS, Skuld och Coma leder på 3-2-0. Därefter har vi iftp och khanmank.
Score valde då att lotta Skuld mot Coma för andra ronden i rad. Jag lottade om manuellt, så MartinS och Skuld möts, medan Coma får ta sig an brocCooLi.
Yahapp... 1-1 förlust mot skuld där han satte en 0.15% bullshit play... Yay!
Easy peasy!
Skuld curve confirmed. Förlust I sista mot Martin S. 3-2-1 för mig borde bli en 4:e plats Coma och MartinS gör upp om segern på tiebreaker. Inforthepain 3:a
0.15% trodde du var så slipad vid det här laget att du vet att det alltid är 50/50 (eller 70/70 om du heter Jesper Blomqvist). Antingen klarar du det eller så klarar du det inte.
Comments
Jag skall dock försöka komma förbi och titta.
Tar i så fall med min 8åriga snotling.
Skyller ifrån mig på att jag varit sjuk hela veckan..
Vad spelar du? Vad spelar alla andra?
@brocCooLi du behöver inte nämna att nån spelar Allan
Vem har fuskbygge? Dvs konstigaste bygge inom turneringens ramar. Typ @Janne?
Ha så kul!
Tror ställningen är:
Skuld 3-1-0
Khanmank 3-0-1
Iforthepain 2-2-0
Coma 2-2-0
MartinS 2-2-0
Sen har jag okoll på läget.
Kör @inforthepain 2st diving tackle orcs? Hur har det funkat?
Iftp för 2 minuter sen. "Jag har inte använt dt en enda gång "
Och tack
Score valde då att lotta Skuld mot Coma för andra ronden i rad. Jag lottade om manuellt, så MartinS och Skuld möts, medan Coma får ta sig an brocCooLi.
Easy peasy!
Skuld curve confirmed. Förlust I sista mot Martin S. 3-2-1 för mig borde bli en 4:e plats Coma och MartinS gör upp om segern på tiebreaker. Inforthepain 3:a
Hur många öl drack du igår?
Hur många öl drack du idag?
0.15% trodde du var så slipad vid det här laget att du vet att det alltid är 50/50 (eller 70/70 om du heter Jesper Blomqvist). Antingen klarar du det eller så klarar du det inte.