Jag sover också gärna hemma hos dig, samt att jag tar med ett specialpris denna gång! Om någon placerar sig sämre än mig så får denna någon en av de sämsta CD skivorna som existerar..
Jag sover också gärna hemma hos dig, samt att jag tar med ett specialpris denna gång! Om någon placerar sig sämre än mig så får denna någon en av de sämsta CD skivorna som existerar..
Jag har inte 2016 reglerna och deathzone böckerna så tänkte höra vad som gäller med starplayers nu för tiden. Är det fortfarande först 11 "vanliga" spelare sedan 0-2 starplayer, inte mer än 16 spelare totalt som gäller?
Jag har inte 2016 reglerna och deathzone böckerna så tänkte höra vad som gäller med starplayers nu för tiden. Är det fortfarande först 11 "vanliga" spelare sedan 0-2 starplayer, inte mer än 16 spelare totalt som gäller?
Jag får tyvärr hoppa av. Lillgrabben sover dåligt på nätterna och min sambo lyckas inte få någon direkt sömn på dagarna heller, så jag kan nog inte med gott samvete dra iväg och spela blood bowl även om jag har storgrabben(nåja) i knät. Lycka till allihop så ses vi en annan gång!
Mer frågor runt att bygga lag. Älskar alla val möjligheter med pellevinbowl reglerna men känner mig snurrig i skallen samtidigt. Har för många dumma ideer samtidigt
Kan man köpa Wizard, Extra Apos, Igors och/eller Special cards?
Comments
japp, det finns kvar.
så länge jag kommer ihåg att packa med det så går det att vinna
+1
Hörde rykten om att det ev kunde vara svårt pga: drexxel syster
Så, alla som vill kan bo hos mig.
jag tar med sovgrejs
Då måste man ju passa på medan man kan! Jag tar också med sovgrejer
Best of Dragos?
No PellevinBowl on the list!
ja.
antar att båda går att spela med då det är två olika?
jag kommer iaf att spela med Karla von Kill.
Och som du ser där är mycket riktigt Karla von Kill och Zara the Slayer olika Star Players som båda är tillåtna.
men "hoppas" vi ses en annan gång
Besviken är stor, men jag hoppas att det går vägen för resten av er!
Kan man köpa Wizard, Extra Apos, Igors och/eller Special cards?