PellevinBowl III

24

Comments

  • Mooselord wrote: »
    Finns quadrapowpriset kvar? Kommer man kunna vinna det på Pellevinbowl?

    japp, det finns kvar.
    så länge jag kommer ihåg att packa med det så går det att vinna :D
  • Jag och min bror (Johan) kommer
  • just det, går det att sova hos dig @Pellevin?
  • brocCooLi wrote: »
    just det, går det att sova hos dig @Pellevin?

    +1
    Hörde rykten om att det ev kunde vara svårt pga: drexxel syster
  • De eventuella svårigheterna kickar eventuellt in nästa höst eventuellt.

    Så, alla som vill kan bo hos mig.
  • yaaay!
    jag tar med sovgrejs
  • Obsalut ferpekt
  • Pellevin wrote: »
    De eventuella svårigheterna kickar eventuellt in nästa höst eventuellt.

    Så, alla som vill kan bo hos mig.

    Då måste man ju passa på medan man kan! Jag tar också med sovgrejer :)

  • brocCooLi wrote: »
    yaaay!
    jag tar med sovgrejs
    +1 på gärna då
  • Kul! Då finns bara sexton platser kvar.
  • Jag sover också gärna hemma hos dig, samt att jag tar med ett specialpris denna gång! Om någon placerar sig sämre än mig så får denna någon en av de sämsta CD skivorna som existerar..
  • Jag sover också gärna hemma hos dig, samt att jag tar med ett specialpris denna gång! Om någon placerar sig sämre än mig så får denna någon en av de sämsta CD skivorna som existerar..

    Best of Dragos? :)
  • Du är välkommen!
  • edited November 2017
    Pellevin wrote: »
    Kul! Då finns bara sexton platser kvar.
    Tar för givet att en liten lerpöl i trädgården är reserverad för mig.
  • edited November 2017
    It's on sticky in the forum, and it's been entered in the tournaments. I don't know why they haven't added it to the list yet.
  • gillar att du totaldissar Jan och inte har med honom på listan över vilka som kommer :')
  • Jag väljer med omsorg ;)
  • RedRed
    edited November 2017
    Jag har inte 2016 reglerna och deathzone böckerna så tänkte höra vad som gäller med starplayers nu för tiden. Är det fortfarande först 11 "vanliga" spelare sedan 0-2 starplayer, inte mer än 16 spelare totalt som gäller?
  • Red wrote: »
    Jag har inte 2016 reglerna och deathzone böckerna så tänkte höra vad som gäller med starplayers nu för tiden. Är det fortfarande först 11 "vanliga" spelare sedan 0-2 starplayer, inte mer än 16 spelare totalt som gäller?

    ja.
  • Följdfråga: Är det Zara the Slayer, Karla von Kill eller båda man kan spela med ?
  • Red wrote: »
    Följdfråga: Är det Zara the Slayer, Karla von Kill eller båda man kan spela med ?

    antar att båda går att spela med då det är två olika?
    jag kommer iaf att spela med Karla von Kill.
  • Om du kan bortse från Bretonnia och Khorna så bör detta vara en uppdaterad lista på vad som gäller för de olika raserna: http://www.stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=tl#1.

    Och som du ser där är mycket riktigt Karla von Kill och Zara the Slayer olika Star Players som båda är tillåtna.
  • Jag får tyvärr hoppa av. Lillgrabben sover dåligt på nätterna och min sambo lyckas inte få någon direkt sömn på dagarna heller, så jag kan nog inte med gott samvete dra iväg och spela blood bowl även om jag har storgrabben(nåja) i knät. Lycka till allihop så ses vi en annan gång!
  • "tråkigt" att höra @Mooselord
    men "hoppas" vi ses en annan gång ;)
  • Ok, Jocke, hoppas allt ordnar sig för er. Vore jättekul om du fick chansen att titta in och säga hej iaf.
  • edited November 2017
    Jag har tyvärr, i och med jobbet blivit inkallad nu i helgen, så jag kan inte delta ;(

    Besviken är stor, men jag hoppas att det går vägen för resten av er!
  • Ok, trist, men tack för beskedet. Om du har möjlighet vore det jättekul om du kunde titta in iallafall.
  • RedRed
    edited November 2017
    Mer frågor runt att bygga lag. Älskar alla val möjligheter med pellevinbowl reglerna men känner mig snurrig i skallen samtidigt. Har för många dumma ideer samtidigt =)
    Kan man köpa Wizard, Extra Apos, Igors och/eller Special cards?
Sign In or Register to comment.