mikethemachine Finns denna ordning med namn på lagen? Taggad på rättning men var för krångligt att leta fram Grumple, min och Sirvejlance. Tror det bara var vi som röstade på Necro utan star, Dark elfs + orcs med ripper.
sirvejlance grumplekins @mikethemachine här finns de med nummer. jag prickade in placering 1, 8 och 16
Spelledaren Ska också gissa på något, men ni får ju hålla koll på reglerna tycker jag, inga secondaries för lag med star player. Svårt att följa det tipset då!
kaju Spelledaren Kul att du lyssnar! Jag har inte läst. Det märks, men det funkar ändå! Bra att dom har gjort en mall på BBTC så att den är idiotsäker. 😉
sirvejlance kaju om man har star och väljer 1 secondary så får man felet ”too many secondary” när man trycker validate team
Pellevin Tyvärr finns det en enorm lucka i bbtc när det kommer till EBreglerna. De har missat att man inte kan ta Bullseye om man inte har Throw Team-Mate. Jag antar att EB är inställt nu.
bloodfeast Jag tappade bort mig och har ingen aning om vilka roster som är vilka nånstans mellan 15 och 20 och skulle önska att det sägs vilket nummer vi är på mellan varje roster. Med det sagt så tror jag att jag tar 12, 21 och 24