mikethemachine Om någon har en lista på vilket nummer som är vilken coach och ras vore det mycket uppskattat att se 🙂
Pidpad Man ser ju numret uppe i vänstra hörnet. 15a osv. Dock inte när det är inzoomat på rostern, men annars så.
mikethemachine Pidpad jag menar nu när alla är synliga. Vilken coach har jag röstat på, utan att leta igenom alla roster efter vilken som stämmer överens med de skills jag gissar på. Alltså 15a spelas av? Osv. Men alla kanske inte är lika inne i detta som jag är 😅
mikethemachine Tror att jag röstat på Pellevin som är utbytt mot Kaju. Vad händer då i ranta? Har jag bara röstat på Grumple eller har man röstar på denna Squad?
Pellevin mikethemachine Räcker det inte att ha visat den djupa förståelsen det innebär att rösta så fint?
Skuld mikethemachine Jag gissar att man har hela squadden. Men när det kommer till rättning sen så är det bara @inforthepain som vet vilka regler som gäller för den gången
mikethemachine Tack för svaret @Skuld @inforthepain kör på det som känns rätt, jag är bra nyfiken 🙂 ingen stress med beslut
Skuld mikethemachine Finns också risk att det bestäms efter utfallet beroende på vilket som är mest fördelaktigt 🙂
mikethemachine Skuld haha jag är genomskådad. Var ett bra försök att sätta spelregler innan tävlingsdagen 😅
Nyaga Vafa… den här ju legat uppe i flera timmar! Var e @KaithOEX ?! https://youtu.be/Q9Ygt6_4OdA?is=H-luY6wL99ANAOna