Bitter 18 orc-byggen är deprimerande, men jag hade faktiskt förväntat mig det dubbla antalet. Heja de som valt Chorfs, Elven union och Brettonian!
Strid Bitter håller med, hade faktiskt räknat iallafall med 20st orc och 20st undead. 10st wood elf är ju faktiskt kul att se att det är så många som vågar sig in med AV8 i detta meta 🙂
grumplekins Starplayerlistan på Tableau fixad, det var någon idiot som hade klantat sig. https://public.tableau.com/views/SwedenNationalTeamChampionships2026/Squadrosters?:language=en-GB&:sid=&:redirect=auth&:display_count=n&:origin=viz_share_link
Spelledaren Jag hade lite förhandsinformation från helgen, men jag lät bli att välja någon annans squad där jag visste vilka de inblandade är 🙂
bloodfeast Grymt jobb av Ranta som orkade gå igenom allt detta vid en sittning. Tror det tog mig typ 7, men men här kommer mina gissningar 14 17 35
mikethemachine @Densom och Ranta-gänget. Finns det någon tanke på när tourplay öppnar. Tänker så dem som hunnit lyssna 5 timmar har en chans att rösta innan detta stänger.