Sambon jobbar påskhelgen så mina Twisted Favourites utmanar alla som inte är på Gothbowl på Openmatch. Jag är hemma med min son så matcherna spelas förslagsvis hos mig i Tullinge. Jag är intresserad av att spela med start runt klockan 13 långfredag, påskafton, påskdagen och/eller annandagen.
Det här är lite sent påkommet, men jag spelar gärna en open match hos mig i Tullinge i eftermiddag. Förslagsvis klockan 13, men det går att flexa något. Min son kommer vara assistant coach.
@Il_Maestro torsdag är vilodag från gymmet av nördskäl jag är på när som men inte nästa vecka. Huruvida Bromma är nära någonting annat än Kungsholmen eller tvärbanan med stationerna Sundbyberg eller Liljeholmen går att diskutera dock. Tio minuter från Putte kan jag i alla fall stoltsera med. Dock jobbar jag i området mellan Barkarby och Jakobsberg så då känns närheten bättre. Lite sent svar kanske men nu är jag tillbaks.
Ah välkommen tillbaka! Nu är det fullt upp på torsdagar med valborg sen är ju säsongen över. Ses i öppna ligan 3 kanske? Alternativt om du har lust att komma förbi nu på lördag.
Comments
Any takers?
Jag har ett rookiedvärglag, möter helst inte alltför hög TV.
Sex-tiden funkar för mig m
Hur tar jag bort den så att jag kan registrera en ny?
@pellevin m fl.
Du är sjukt effektiv!
Ni andra också. Väldigt imponerad över allt jobb som läggs ner i kulisserna för att vi andra ska få spela.
Tack.