Open 2 challenges

123578

Comments

• Mitt ännu inte anmälda Undeadlag lag kan spela på söndag under förutsättning att vi spelar i mitt flyttkaos hemma hos mig med Elias. Det finns alltså en liten risk att matchen tar lite längre tid än annars.
  • edited February 2015
    Perfekt! Säg till när du fixat laget så skriver jag in dig i säsongen.

Din adress?
  • Norrskensbacken 14
  • @Mufflo: Här kommer en officiell utmaning från Fanatic Foulers. Om du tar emot utmaningen kan vi försöka få till plats och tid. Om inte går det bra att lämna Walk Over. Det är ingenting du behöver skämmas över. ;)
  • @MartinS: Challange accepted!
  • suncar/mufflo/thursabolt/någon annan som vill spela på torsdag?
  • Jag har styrelsemöte så det blir svårt.
  • ok någon annan redo att möta 1800p skaven på torsdag?
  • Jag är sugen George.
    Grejen är den att en kollega fyller år då så jag måste kolla det är nåt firande planerat.
    Men det vet jag i morgon, är det ok om jag återkommer då?
  • Jag önskar att jag kunde spela mer Blood Bowl. Kanske en dröm i nuläget, men jag vill ändå regga The Hammer of the Gods till Open Season 2. Om någon Commish kunde göra detta skulle jag bli tacksam.
  • Oj. Det kan jag ju själv göra. vad pinsamt.
  • Mitt rookie Undeadlag med Khemrikomplex spelar gärna match på lördag vid 13-tiden. Jag möter ogärna högalver eller dvärgar, men annars är jag nog öppen för förslag.

Ett grundkrav är att matchen spelas i mitt flyttkaos hemma hos mig i Tullinge med min 1-åring Elias som assistent coach/cheerleader. Det gör att vi inte kan följa 4-minutersregeln och att det finns en liten risk att matchen tar något längre tid än annars. När jag testade senast hann vi dock på 3 timmar.
  • suncar wrote: »
    Jag är sugen George.
    Grejen är den att en kollega fyller år då så jag måste kolla det är nåt firande planerat.
    det är lungt!

• helllstrom wrote: »
    Jag önskar att jag kunde spela mer Blood Bowl. Kanske en dröm i nuläget, men jag vill ändå regga The Hammer of the Gods till Open Season 2. Om någon Commish kunde göra detta skulle jag bli tacksam.
    Fixat
  • Ny vecka, nya utmaningar. Mina ödlepojkar törstar efter blodsboll på torsdag.
  • @mooselord

Är du också hemma och föräldrar dig på dagtid i veckorna?

Jag är ju det med Astrid 9 mån.

Kanske kan vi ha lite spel så dom får leka också menar jag...
  • @Jox

I stort ja. Min sambo är sjuksyrra så hon jobbar kvällar och helger också ibland. Jag ses gärna någon gång då hon jobbar dag någon veckodag :)
  • Perfekt. Tillbaka i Sverige efter den 10:e. Kan höras då om detaljer.
    Jag är sugen George.
    så hur gick det?
  • Funkar för mig!
    Funkar för mig!

syns på torsdag då. när kan du vara där?
  • Strax före 18
    Strax före 18

syns då!
  • edited March 2015
    Inom isohckeyn finns begreppet Gordie Howe hattrick, vilket innebär att man gör ett mål, en assist och är med i ett slagsmål i samma match. Inom open season kan vi numera tala om Sadie hattrick efter att Mufflos wardancer gjort ett mål, en badly hurt, en serious injury och blivit fouldödad i samma match :)
  • Fouldöden är den enda äkta döden för en wardancer... :) Leve Sadie!
  • Mooselord wrote: »
    Mitt rookie Undeadlag med Khemrikomplex spelar gärna match på lördag vid 13-tiden. Jag möter ogärna högalver eller dvärgar, men annars är jag nog öppen för förslag.

Ett grundkrav är att matchen spelas i mitt flyttkaos hemma hos mig i Tullinge med min 1-åring Elias som assistent coach/cheerleader. Det gör att vi inte kan följa 4-minutersregeln och att det finns en liten risk att matchen tar något längre tid än annars. När jag testade senast hann vi dock på 3 timmar.

Är det ingen som nappar? Jag utmanar er allihop kollektivt :)
    Klockslaget kan kanske ändras om det behövs och det är inte fysiskt omöjligt att spela på annan plats, men jag kommer behöva ha med Elias och kan inte garantera heminredningens överlevnad om vi spelar någon annanstans än hos mig.
  • edited March 2015
    Jag spelar gärna mot dig i Tullinge typ nästa vecka! OM du vågar möta Fanatic Foulers förstås.

/martin
  • Jocke, du har valt en tid då många aktiva coacher är i Örebro och spelar turnering. Det minskar antagligen chansen att få en match.
  • @Mooselord: jag är bortrest i helgen tyvärr men Drakenhof Deadskins smiskar gärna dina Undead wannabees vid tillfälle. :)
  • MartinS: Klart jag vågar. Vardagkvällar passar dock mindre bra, men kan du vid 13-tiden lördag eller söndag är jag på.

Pellevin: förklarar ju en del förstås. Utmaningen kvarstår till alla som är kvar i sthlm :)
Sign In or Register to comment.