Open 2 challenges

123457

Comments

• edited March 2015
    @Iktah @Thursablot Ni bor ju hyfsat nära mig. Mina khemri-kobror utmanar er i öppna ligan. Kan nån av er köra måndag eller onsdag nästa vecka?
  • Min motståndare för kvällen har ställt in, någon som vill köra en Open på kort varsel? Jag är nyckelansvarig så måste till alpha oavsett.
  • Någon som vill ha en lektion på onsdag? Ta chansen, denna vecka spelar jag gratis!
  • Sambon jobbar påskhelgen så mina Twisted Favourites utmanar alla som inte är på Gothbowl på Openmatch. Jag är hemma med min son så matcherna spelas förslagsvis hos mig i Tullinge. Jag är intresserad av att spela med start runt klockan 13 långfredag, påskafton, påskdagen och/eller annandagen.
  • The imperial dust bins slänger ut en öppen utmaning för match på torsdag.

Any takers?
  • Jag vill lira mot dig på torsdag Jox!
  • Perfekt. Taget. Klockan sex som vanligt på alphaspel?
  • Det är en dadel!
  • Det här är lite sent påkommet, men jag spelar gärna en open match hos mig i Tullinge i eftermiddag. Förslagsvis klockan 13, men det går att flexa något. Min son kommer vara assistant coach.
  • Jag skulle gärna spela en openmatch den 16/4, alltså nu på torsdag, i lokalen.

Jag har ett rookiedvärglag, möter helst inte alltför hög TV.
  • Vill du möta mig?
  • Absolut!
  • edited April 2015
    Då är det en dadel! Härlig chans att få visa att Dodge är bättre än Block :)
  • @Il_Maestro torsdag är vilodag från gymmet av nördskäl jag är på när som men inte nästa vecka. Huruvida Bromma är nära någonting annat än Kungsholmen eller tvärbanan med stationerna Sundbyberg eller Liljeholmen går att diskutera dock. Tio minuter från Putte kan jag i alla fall stoltsera med. Dock jobbar jag i området mellan Barkarby och Jakobsberg så då känns närheten bättre. Lite sent svar kanske men nu är jag tillbaks.
  • edited April 2015
    Ah välkommen tillbaka! Nu är det fullt upp på torsdagar med valborg sen är ju säsongen över. Ses i öppna ligan 3 kanske? Alternativt om du har lust att komma förbi nu på lördag.
  • någon som har lust att ta en match ikväll? vet att det är ganska kort varsel men någon kanske känner sig manad?
  • Är spelsugen och har en öppning nu på tisdag kväll? Någon som är sugen att möta the imperial dust bins?
  • Jox: Drakenhof Deadskins tar sig an utmaningen! Ikväll på Alphaspel eller?
  • Jo alphaspel blir bra om det finns bord. Vem vet sånt?
    Sex-tiden funkar för mig m
  • Jag kollar det, kl 18 låter bra tidsmässigt.
  • Verkar funka på Alphaspel ikväll, Jox. Vi ses kl 18. :)
  • Perfekt. Ses vid sex.
  • Ser nu förresten att jag har en match registrerad som aldrig blev av. Den mot suncars bubbas brawlers.

Hur tar jag bort den så att jag kan registrera en ny?

@pellevin m fl.
  • någon som känner för att ta en match imorgon eller på torsdag?
  • Tack Erik.
    Du är sjukt effektiv!
    Ni andra också. Väldigt imponerad över allt jobb som läggs ner i kulisserna för att vi andra ska få spela.
    Tack.
  • Väldigt rart sagt. Mago, Ozt och jag jobbar ganska mycket med detta, och jag tycker det funkar, så det var kul att höra att du också tycker det.
  • edited April 2015
    någon som känner för att ta en match imorgon eller på torsdag?
    Jag kanske kan imorgon eftermiddag (torsdag). Jag återkommer senare. Men om någon annan hör av sig, spela med henom.
  • Pellevin wrote: »
    någon som känner för att ta en match imorgon eller på torsdag?
    Jag kanske kan imorgon eftermiddag (torsdag). Jag återkommer senare. Men om någon annan hör av sig, spela med henom.
    ingen annan har anmält intresse så om du kan tar jag gärna en match.

Sign In or Register to comment.