@Mooselord: Jag ska också till Örebro och spela i helgen. Men eftersom du nu bor i Tullinge och allt så borde det inte vara något problem att få till en tid som passar oss båda inom en snar framtid.
MartinS: Jovisst, haken är att jag i första hand försöker hålla Open seasonmatcherna till eftermiddagar då Karin jobbar. Kvällar då hon jobbar eller är borta av andra skäl passar mindre bra att spela på eftersom det passar dåligt med Elias mat- & sovklocka. På de kvällar som hon är ledig och därför kan ta hand om Elias försöker jag för tillfället prioritera annat än Open Season (Ordinarie stockbowlsäsong, träning, få ordning i huset och faktiskt hinna träffa Karin). Men någon gång kan vi säkert få till
MartinS: Jag insåg precis att jag uttryckte mig klantigt i mitt förrförra meddelande. Du skrev att vi kunde spela i nästa vecka. Då föreslog jag lördagen eller söndagen, men det var nog inte direkt klasklart att jag just då syftade på helgen i nästa vecka.
Jag är alltså med på att du inte kan nu till helgen och föreslår nästa helg istället
Vet att det är sjuk skillnad på TV och tror jag kommer på appisk men du kommer förhoppningsvis inte slå ihjäl hela mitt lag så är du intresserad kan jag tänka mig en match imorgon.
Jepp, master chef låter bra och lewdgrip kan nog vara värd sina 150k mot Happy Squirrels. Då återstår 310 som kan gå till Grishnak, Brick & Grotty eller något annat. Jag hade nog tagit Brick&Grotty.
Jag vet att jag svär över dubbelskallar, how about you? Sedan kan han ju inte ta emot på 2+ om du har illaluktande saker där. Bara sure feet på en gutta, den långsamma.men det är ju en smaksak
Samtidigt så har han leap på 2 viktiga gutter runners och 3+ leaps är inte så lockande om man har kort om rerolls. Dessutom så är du i visst behov av rerollsen själv också.
Comments
Jag är alltså med på att du inte kan nu till helgen och föreslår nästa helg istället
Någon hugad spekulant?
Vet att det är sjuk skillnad på TV och tror jag kommer på appisk men du kommer förhoppningsvis inte slå ihjäl hela mitt lag så är du intresserad kan jag tänka mig en match imorgon.
Blir bra
Frågan är ju bara vad man gör med 700 i inducements...
Jag gillar ju brick och grotty. Kan du OTT kan jag liksom. Samt en till St5 är ju aldrig fel.
Vi får se.
Är den värd det?
Han gör ju ändå allt på 2+ med reroll.
Blir dock lite proxxade star players isf.
prox är ok, har ingen dött av chainsaws och wizards? skönt att höra.