Mitt ännu inte anmälda Undeadlag lag kan spela på söndag under förutsättning att vi spelar i mitt flyttkaos hemma hos mig med Elias. Det finns alltså en liten risk att matchen tar lite längre tid än annars.
@Mufflo: Här kommer en officiell utmaning från Fanatic Foulers. Om du tar emot utmaningen kan vi försöka få till plats och tid. Om inte går det bra att lämna Walk Over. Det är ingenting du behöver skämmas över.
Jag är sugen George.
Grejen är den att en kollega fyller år då så jag måste kolla det är nåt firande planerat.
Men det vet jag i morgon, är det ok om jag återkommer då?
Jag önskar att jag kunde spela mer Blood Bowl. Kanske en dröm i nuläget, men jag vill ändå regga The Hammer of the Gods till Open Season 2. Om någon Commish kunde göra detta skulle jag bli tacksam.
Mitt rookie Undeadlag med Khemrikomplex spelar gärna match på lördag vid 13-tiden. Jag möter ogärna högalver eller dvärgar, men annars är jag nog öppen för förslag.
Ett grundkrav är att matchen spelas i mitt flyttkaos hemma hos mig i Tullinge med min 1-åring Elias som assistent coach/cheerleader. Det gör att vi inte kan följa 4-minutersregeln och att det finns en liten risk att matchen tar något längre tid än annars. När jag testade senast hann vi dock på 3 timmar.
Jag är sugen George.
Grejen är den att en kollega fyller år då så jag måste kolla det är nåt firande planerat.
Jag önskar att jag kunde spela mer Blood Bowl. Kanske en dröm i nuläget, men jag vill ändå regga The Hammer of the Gods till Open Season 2. Om någon Commish kunde göra detta skulle jag bli tacksam.
Jag är sugen George.
Inom isohckeyn finns begreppet Gordie Howe hattrick, vilket innebär att man gör ett mål, en assist och är med i ett slagsmål i samma match. Inom open season kan vi numera tala om Sadie hattrick efter att Mufflos wardancer gjort ett mål, en badly hurt, en serious injury och blivit fouldödad i samma match
Mitt rookie Undeadlag med Khemrikomplex spelar gärna match på lördag vid 13-tiden. Jag möter ogärna högalver eller dvärgar, men annars är jag nog öppen för förslag.
Ett grundkrav är att matchen spelas i mitt flyttkaos hemma hos mig i Tullinge med min 1-åring Elias som assistent coach/cheerleader. Det gör att vi inte kan följa 4-minutersregeln och att det finns en liten risk att matchen tar något längre tid än annars. När jag testade senast hann vi dock på 3 timmar.
Är det ingen som nappar? Jag utmanar er allihop kollektivt
Klockslaget kan kanske ändras om det behövs och det är inte fysiskt omöjligt att spela på annan plats, men jag kommer behöva ha med Elias och kan inte garantera heminredningens överlevnad om vi spelar någon annanstans än hos mig.
Comments
Din adress?
Är du också hemma och föräldrar dig på dagtid i veckorna?
Jag är ju det med Astrid 9 mån.
Kanske kan vi ha lite spel så dom får leka också menar jag...
I stort ja. Min sambo är sjuksyrra så hon jobbar kvällar och helger också ibland. Jag ses gärna någon gång då hon jobbar dag någon veckodag
syns på torsdag då. när kan du vara där?
syns då!
Är det ingen som nappar? Jag utmanar er allihop kollektivt
Klockslaget kan kanske ändras om det behövs och det är inte fysiskt omöjligt att spela på annan plats, men jag kommer behöva ha med Elias och kan inte garantera heminredningens överlevnad om vi spelar någon annanstans än hos mig.
/martin
Pellevin: förklarar ju en del förstås. Utmaningen kvarstår till alla som är kvar i sthlm