Mina råttor behöver sträcka på benen, spelar gärna mot suncar eller mufflo om inte de spelar mot varandra. annars är jag villig att ställa upp mot nybörjarlag även om det blir ganska horribla inducements.
Jag vill lira Openmatcher i massor, från söndag och en vecka framåt, utom tisdag kväll. Har ett High Elflag som spelat två matcher och har nio spelare kvar. (7 line, 1 catch, 1 blitz). Så jag är mjuk och redo för smisk.
Comments
Mina orcher har spelat nio matcher och har rätt mycket tv, men då blir det ju en massa inducements
@Suncar: Ska vi ta vår ligamatch då istället för veckan efter?
Om inte vill gärna Manson Family Tree spela mot någon, vi är ett gäng ömtåliga vedalver.
Ses då
Möter gärna motstånd med tv mindre än 1400 för att slippa alltför mycket inducements.
@suncar och @mufflo. Går det att lira runda fyra matcher innan den startat?
@betty - ska vi ta vår match nu på torsdag också eller någon annan gång?
Siktar på att vara där sex men kan bli lite senare...
Är sugen på att spela men måste koordinera lite på hemmafronten först innan definitivt.
Skulle bli nurgle tv1160? Du får möta då.
Då på södra sidan stan och gärna mot motståndare under tv1500.
Jag vill lira Openmatcher i massor, från söndag och en vecka framåt, utom tisdag kväll. Har ett High Elflag som spelat två matcher och har nio spelare kvar. (7 line, 1 catch, 1 blitz). Så jag är mjuk och redo för smisk.
@Pellevin
Jag är på en match.. Kan inte spela för lite har jag hört..