Open 2 challenges

135678

Comments

• Jag ville bara visa precis hur man startar ett High Elf-lag. Tre journeymen i andra matchen är precis vad jag hade idag :)
  • Nån som är sugen på en match snart?
  • jag tar gärna en match i helgen om någon är intresserad?
  • Behöver planera i förväg litte så. Nästa torsdag någon?
  • Nån som vill lira ikväll?
  • Jag spelar gärna tors nästa vecka.
    Mina orcher har spelat nio matcher och har rätt mycket tv, men då blir det ju en massa inducements :)
  • Jag är på om någon vill lira mot ett gäng färska nybörjaralver så är det bara att hojta till
  • Samma för mina ödlepojkar
  • Jag spelar gärna också på torsdag :)

@Suncar: Ska vi ta vår ligamatch då istället för veckan efter?

Om inte vill gärna Manson Family Tree spela mot någon, vi är ett gäng ömtåliga vedalver.
  • Mina råttor behöver sträcka på benen, spelar gärna mot suncar eller mufflo om inte de spelar mot varandra. annars är jag villig att ställa upp mot nybörjarlag även om det blir ganska horribla inducements.
  • Är inte tanken med blodsboll att det ska vara lite orent och ojämnt i kanterna? ^.- (Jag är på om ingen annan hittas)
  • Iktah wrote: »
    Är inte tanken med blodsboll att det ska vara lite orent och ojämnt i kanterna? ^.- (Jag är på om ingen annan hittas)
    tycker vi kör på det. torsdag 18,00 på alphaspel?
  • Säger ja på den så, taget^^
  • Ok mufflo. Vi kör på torsdag, det blir finemang!
  • Topp! Jag kan vara där till ca 17:45-18 :)
  • Awesome!
    Ses då
  • Öppen challenge från the imperial dust bins för match nu på torsdag på alphaspel ~18.30 och framåt.

Möter gärna motstånd med tv mindre än 1400 för att slippa alltför mycket inducements.

@suncar och @mufflo. Går det att lira runda fyra matcher innan den startat?
  • Går det att lira runda fyra matcher innan den startat?
    Ja, om båda spelarna redan har spelat runda tre.
  • Där ser man.

@betty - ska vi ta vår match nu på torsdag också eller någon annan gång?
  • @Jox jag tar utmaningen, 90,000 borde väl vara hanterbart?
  • Absolut. Kanske köper jag mig en pestigor till så är vi jämt.

Siktar på att vara där sex men kan bli lite senare...
  • Någon i open 2 som har vägarna förbi SFs speldag imorn (lördag) så kan jag tänkas vara där för lite spel om någon känner sig sugen..
  • När skulle det kunna vara?

Är sugen på att spela men måste koordinera lite på hemmafronten först innan definitivt.

Skulle bli nurgle tv1160? Du får möta då.
  • Klartecken hemifrån så ifall @iktah inte vill/kan är jag sugen på en open match.

Då på södra sidan stan och gärna mot motståndare under tv1500.
  • Sportlov!

Jag vill lira Openmatcher i massor, från söndag och en vecka framåt, utom tisdag kväll. Har ett High Elflag som spelat två matcher och har nio spelare kvar. (7 line, 1 catch, 1 blitz). Så jag är mjuk och redo för smisk.
  • @jox jag är på vilka tider som så det är upp till dig men jag kan ta med spelplan
  • Science fiction bokhandeln har sitt event vid 10:00 så antingen i anslutning till då eller senare

@Pellevin
    Jag är på en match.. Kan inte spela för lite har jag hört..
  • Iktah wrote: »
    @Pellevin
    Jag är på en match.. Kan inte spela för lite har jag hört..
    När, var, hur?
  • är helt fri Nu i veckan så det är upp till dig .. you name a time and a place :)
  • Jag möter också gärna dig, @Pellevin (samt en rematch mot @Iktah). Ganska ledig i allmänhet även jag kommande vecka.
Sign In or Register to comment.