Är det alltså en reroll per match? När jag läste det tolkade jag det som att det var en till laget för matchen, dvs en per halvlek, men båda till samma lag.
Om någon söker en lagkamrat så söker Szczurzasty från Polen, ett stunty-lag att spela i. Han finns på discord, eller kontakta mig så vidarebefordrar jag till honom.
Your team may choose one more secondary skill, you must choose at least two. If you choose this pack, you are allowed to "stack" on 1 less player.
Du använder fortfarande din SPP för att köpa skills, skillnaden blir att du kan välja en till secondary- och att du minst måste ha två secondary skills i ditt roster.
Comments
När bestämmer laget vem som får en extra reroll? Hur är timingen mot det andra laget?
Tack.
Den bestäms i stunden, vid behov. Den som är i behov kollar med laget om hen kan få den och lagledare beslutar.
Var står det vad stats upgrade kostar?
I reglerna i det pack där du kan välja detta.
SPP kostnaden bör vara den som finns i boken?
Jag antar att alla kostar 18 spp. Sen kanske +ST ofta är bättre val än +AV för den kostnaden.
Oh alla stats tillgängliga för 18?
Bara bekräftar:
Jag kan slå en turnover, sakna rerolls, be om lagets extra och använda den?
Stämmer.
Ska uppdatera reglerna. Stats kostar inte lika.
The cost of statincrease is:
18 SPP for ST and AG, 12 SPP for AV and MA and 6 SPP for PA.
Är det alltså en reroll per match? När jag läste det tolkade jag det som att det var en till laget för matchen, dvs en per halvlek, men båda till samma lag.
En per match, one time only….
ni hade ju gärna fått lägga en vanlig url-länk också i första posten för att underlätta... :P
*visslar oskuldigt*
hade också kunnat göra det men är en principsak :P
Om någon söker en lagkamrat så söker Szczurzasty från Polen, ett stunty-lag att spela i. Han finns på discord, eller kontakta mig så vidarebefordrar jag till honom.
@Ljunggren @Jimmieblla jag har nog ingen att spela med men jag är även öppen för att komma sist :)
@bloodfeast jag PM:ar dig!
Jag och @Froxt har tappat vår tredje och letar efter en skön filur att torska med. Gärna någon vi tjatat loss med!
Edit: hittad! Janbanan
Finns det nån som är regeldommare för denna turnering som kan förklara hur Maple Highgroves Special ability fungerar?
Det jag undrar är: Var hamnar motståndaren när man puttas/ slås ner?
Tack!
I pack D, är det en extra secondary eller är det en primary som blir uppgraderad?
Your team may choose one more secondary skill, you must choose at least two. If you choose this pack, you are allowed to "stack" on 1 less player.
Du använder fortfarande din SPP för att köpa skills, skillnaden blir att du kan välja en till secondary- och att du minst måste ha två secondary skills i ditt roster.
Hej,
Kanske en dum fråga...
Om/när man stackar skills, vad kostar dom?
Prim+prim = 6+6, eller 6+8?
2nd + prim = 12 +6, eller 12+8?
Inga frågor är dumma 😊. Skills kostar som i boken. Dvs +2 SPP på den stackade skillen.