Låna en giant?

Hej gänget.

Jag fnular på regelset och skulle vilja låna en giant till en turnering i november. Är det något vi kan lösa?

Vad behövs för att det ska kunna bli av?

Tack!

Comments

• Jag har en omålad naken dansk jätte, om det är till hjälp.

• Om det inte är någon sorts innuendo så kn det hjälpa, jag kan absolut tänka mig att måla - men man ska förstå att jag inte är särskilt bra på det :/

• Mina King Kong-apor finns

• edited July 2

Jag har samma danska jätte. Faktum är att jag tror att Ionas och jag vann dem på samma turnering som spot-prizes. Min är också omålad.

• Ok, det verkar finnas möjligheter.

@grumplekins - hur ser de ut. Discord?

• Även jag har en Primad och magnetiserad Giant från Greebo, som du gärna kan få låna om du vill

• Härliga tider!

• edited July 3

@Spelledaren Jag vann jätten på kvadraskalle i Danish Open. Den är naken och jag har inte haft tid/lust att måla den. Det var mer en varning än innuendo.

• Dags att boka in vilken jätte vi ska använda.

@Ionas och @grumplekins är anmälda till tävlingen, ska vi använda en av era?

Ionas, om det är din, ska jag måla den innan? Vågar du det? Kan jag i så fall få tag i den innan den 29/10 så att jag hinner med?

• edited October 19

@Spelledaren Du får gärna måla den om du vill. Hur tror du överlämnande lättast sker?

Edit: Det är till 99% kroppsfärg som kommer gå åt. 😶

• Ehhh, jag finns ju i Stockholm och på jobbet, kan förstås röra på mig någonstans, mest på kvällarna.

Sign In or Register to comment.