Låna en giant?
Hej gänget.
Jag fnular på regelset och skulle vilja låna en giant till en turnering i november. Är det något vi kan lösa?
Vad behövs för att det ska kunna bli av?
Tack!
Hej gänget.
Jag fnular på regelset och skulle vilja låna en giant till en turnering i november. Är det något vi kan lösa?
Vad behövs för att det ska kunna bli av?
Tack!
Comments
Jag har en omålad naken dansk jätte, om det är till hjälp.
Om det inte är någon sorts innuendo så kn det hjälpa, jag kan absolut tänka mig att måla - men man ska förstå att jag inte är särskilt bra på det :/
Mina King Kong-apor finns
Jag har samma danska jätte. Faktum är att jag tror att Ionas och jag vann dem på samma turnering som spot-prizes. Min är också omålad.
Ok, det verkar finnas möjligheter.
@grumplekins - hur ser de ut. Discord?
Även jag har en Primad och magnetiserad Giant från Greebo, som du gärna kan få låna om du vill
Härliga tider!
@Spelledaren Jag vann jätten på kvadraskalle i Danish Open. Den är naken och jag har inte haft tid/lust att måla den. Det var mer en varning än innuendo.
Dags att boka in vilken jätte vi ska använda.
@Ionas och @grumplekins är anmälda till tävlingen, ska vi använda en av era?
Ionas, om det är din, ska jag måla den innan? Vågar du det? Kan jag i så fall få tag i den innan den 29/10 så att jag hinner med?
@Spelledaren Du får gärna måla den om du vill. Hur tror du överlämnande lättast sker?
Edit: Det är till 99% kroppsfärg som kommer gå åt. 😶
Ehhh, jag finns ju i Stockholm och på jobbet, kan förstås röra på mig någonstans, mest på kvällarna.