Det gick ju fantastiskt bra i senaste matchen för mina dvärgar så jag är sugen på att spela mer. Kanske nästa torsdag (29:e) om någon lite närmare mitt teamvalue är sugen?
@cadillac passare. Nu har jag bloutat upp mitt TV med en till eländig fan factor och en skill jag egentligen inte vill ha. Måste börja fielda min reserv så jag kan börja sacka spelare snart.
Men till sak. Om inte en ligamatch kommer mellan är jag sugen på matcher i början på nästa vecka. Mån-tor kanske.
Suncar: Har bokat upp nästa match i ligan så jag skulle kunna möta dig på tisdagen vecka 10 (3/5) och själv se om dina orker lever upp till sin uppfostran eller om mufflo talade saning.
Om det finns plats får en spela, men om ni är där längre än det är öppet i butiken måste ni se till att det finns någon med nyckel på plats som kan låsa...
Hmm, misstänkte det. Känns lite chansartat.
Då är ju tex Bishops Arms på Folkungagatan 105 ett säkrare alternativ.
De har ju öppet till 22.
Skulle det funka för dig Mats?
Är det bara att parkera sig vid ett bord och köra där? Nån som har erfarenhet? @mufflo?
Hmm, misstänkte det. Känns lite chansartat.
De har ju öppet till 22.
Är det bara att parkera sig vid ett bord och köra där? Nån som har erfarenhet? @mufflo?
Hallå
Jag har spelat på tisdagar och det brukar vara OK bara det finns plats.
Men för att vara säker har jag bokat upp ett grupprum i bibliteket på Stockholms universitet 18.00 - 21.00.
Så vi kan mötas upp antingen utanför biblioteket eller vid T-banestationen om det passar dig.
Comments
Ska vi sikta på den 29:e i lokalen då?
Men till sak. Om inte en ligamatch kommer mellan är jag sugen på matcher i början på nästa vecka. Mån-tor kanske.
Spelar ligamatch nästa vecka, de andra dagarna är lite köriga.
Ska vi försöka med torsdagen 5/2 ändå?
Dvs nästnästa vecka?
Suncar: Har bokat upp nästa match i ligan så jag skulle kunna möta dig på tisdagen vecka 10 (3/5) och själv se om dina orker lever upp till sin uppfostran eller om mufflo talade saning.
Mats
Jag spelar gärna med mina snälla orker.
Tisdagen vecka 10 är 3/3, det var den du menade va?
Verkar som jag blandade bort mig totalt.
3/2 ska det ju va.
Jag kan vara där 18.00 (eller möjligen något efter).
Mats
Men hur funkar det med Alphaspel då?
Det är ju inte bloodbowltorsdag?
Får en spela där då ändå?
Nån som vet?
De har ju öppet till 22.
Är det bara att parkera sig vid ett bord och köra där? Nån som har erfarenhet?
@mufflo?
Det funkade däremot bra att spela där och god öl fanns det!
Hallå
Jag har spelat på tisdagar och det brukar vara OK bara det finns plats.
Men för att vara säker har jag bokat upp ett grupprum i bibliteket på Stockholms universitet 18.00 - 21.00.
Så vi kan mötas upp antingen utanför biblioteket eller vid T-banestationen om det passar dig.
Mats
Fint initiativ m grupprum, det blir kanon.
Ses utanför bibblan tycker jag, om en vecka
/Calle
Jag har blå jacka och mer hår på hakan än på huvudet och svart ryggsäck. Tror inte jag vet hur du ser ut.
Mats
Är också skäggig och tunn-/korthårig, glasögon.
Mörkgrön vinterjacka och röd/svart ryggsäck.
The imperial dust bins anmäler sig för lek.
Måste ju spela nån match med dom med tanke på hur mycket tid jag på målningen.
Är du fortfarande spelsugen då @Thursablot? Nu när du har TV-bloatat och allt
Äh. Lite death och -ST har väl ingen dött av. :P