Jag hoppas det finns möjlighet att övertala min motståndare i sista matchen att lira den innan lunch. Annars kommer jag mest troligt behöva lämna WO. Mina söner har innebandymatch i Enköping 1500 söndag.
Det finns en sportslig att det blir ranta inspelat imorgon, så vi avvaktar att släppa rosters.
Jag håller möjligheten till sen anmälan öppen då det finns plats kvar. Det medför att priser blir lite "variabelt" - dvs jag tittar på en modell för priser som kan justeras beroende på om deltagarlistan växer eller inte.
@Oberwald_1 behöver komma iväg tidigare på söndagen. Är det någon som under inga omständigheter kan tänka sig att spela omgång 6 direkt inpå omgång 5? PMa mig isf så ska jag försöka lösa det på bra sätt (min tanke är att om det är bara en person som känner så så fifflar jag med lottningen så att de får mötas i omgång 1, och att om det är flera så får jag komma på en ny plan).
Comments
När är sista anmälningsdag?
Jag behöver tyvärr avanmäla mig, får svårt att få ihop pusslet.
Jag måste tyvärr avanmäla mig.
Sorry.
Jag har gott om plats så den frågan är inte aktuell än
Kom igen nu! Fler deltagare!
Även jag måste avanmäla mig pga en arbetssituation som har uppstått. Sorry!
Janpeter och svennebanan är samma person
tack @Skuld
Var (vilket nummer?) betalar man?
Och när är sista dag för roster?
:)
Jag hoppas det finns möjlighet att övertala min motståndare i sista matchen att lira den innan lunch. Annars kommer jag mest troligt behöva lämna WO. Mina söner har innebandymatch i Enköping 1500 söndag.
Du har ju meddelat tidigt så vi ska försöka ordna det.
Jag håller allt lite öppet i förhoppning om att fler anmäler sig. Men säg att rosters ska vara inne onsdag?
betala till min Swish
Jag gör ett försök att dumpa den här igen nu då. Vi säger att vi stänger anmälan imorgon kväll så tillvida att roster ska vara inne.
Misstänker att det inte blir nån Ranta för denna turnering?
Dadadi dadida
Vi får se vad som går att ordna. @kaju @inforthepain @Skuld vad är realistiskt och möjligt?
Hej,
måste tyvärr hoppa. Har en grej tidigare på lördagkällen och hade missat att turneringen håller på så sent. Försökte boka om men lyckades inte.
Info:
Special announcement:
@Oberwald_1 behöver komma iväg tidigare på söndagen. Är det någon som under inga omständigheter kan tänka sig att spela omgång 6 direkt inpå omgång 5? PMa mig isf så ska jag försöka lösa det på bra sätt (min tanke är att om det är bara en person som känner så så fifflar jag med lottningen så att de får mötas i omgång 1, och att om det är flera så får jag komma på en ny plan).
Jag tänkte spela "final" då men krisar det så är jag villig att hjälpa till att lösa
Misstänker att det inte blev nån ranta?
Finns en liten chans till i kväll men det ser mörkt ut
"final"?
Avgörande match om vem som tar hem pokalen
Jag läste som en kratta på din ursprungsfråga. Missade ordet "inga"
Jag och svennebanan är och rekar sevärdheterna redan ikväll. Allt för att kunna hålla ett högre fokus i morgon.
väl mött!
Är det någon som tar med sig plan? @Oberwald_1? @Pertan? jag har om ingen har med men slipper en rulle om det bara finns en enda...
Jag kan ta med mig en Alicante
Yay
@grumplekins tar med två
Jag kommer vara vid entrén då och då nu fram till 9.30. Ring mig om ni får problem eller skicka PM.