God ton på EuroBowl Discord kanal
Hej
Jag vet att vi svenskar är städade när vi diskuterar saker och ting online. Vi brukar vara ganska resonabla.
Jag har fått till mig av EuroBowl kommitén att dom har bannat en användare från EuroBowl Discord kanalen för sitt beteende och vad som har skrivits. Det är flera från samma land som har uppmärksammat ett dåligt beteende från en användare.
Jag vet inte vad detta dåliga beteende är och vad som har skrivits.
Kommitén ville att alla kaptener skulle förmedla vidare till sina communities.
Jag vet att vi är bra människor i vårt community. Fortsätt att vara det. Jag brukar tala gott om vårt community så fort jag får tillfälle.
Jag brukar säga "text kan alltid missuppfattas".
Vi är vuxna människor. Var snälla mot varann.
/kaju
Comments
Text kan alltid missuppfattas.
det gäller tack imo lov inte text till IFTP
Gissar att det kan röra sig om Artemis black?
Är den discorden öppen för alla eller är det bara för landslag och coacher?
Korrekt
Skulle tro att det är den öppna som det läkas till längst ner på http://eurobowl.eu/. Men det är en gissning.
Nu blir man ju nyfiken, vad skrev mannen? Var det bara tråkiga personangrepp eller var det lite krydda i det hela? Folket (Drexxl) kräver detaljer!
Jag har faktiskt inte mer koll än att det pratades om det på keithabixx stream igår vid 20 tiden.
Artemis kan vara ganska direkt, filterlös och hård. S
Kanalen är öppen för alla.
Verkar inte vara Artemis Black, han finns fortfarande kvar. Samma med Jimmy Fantastic som jag också hört föreslagits.
Inte deras meningsmotståndare Dryak heller, så vem/var/vad, ingen aning.
då är det någon annan som gått bananas
Älskar att det finns tre-fyra go-to personer som alla gissar på, samt blir förvånade över när det inte är någon av dom….
Men även jag gissade först på Artimis… även om jag aldrig har träffat honom så var det mitt första val…
Jimmy har i min mening ändrat sig nästan 135 grader… hade väldigt svårt för honom tidigare, men sista halvåret så har han gjort en stor förändring och är helt okay nu (enligt mig)….
Svaret är Artemis black - kolla på keithabixx stream från igår kväll , ca 53:20 in i streamen får han samma nyheter som kaju fick.
https://www.twitch.tv/videos/2397946876
@Juiblex jag är förvånad att det är Artemis faktiskt. Han är sällan len i sina kommentarer men det mesta jag har sett honom skriva är helt korrekt. Att "call out" fuskare när dom tjafsar känns också helt ok som handling. Han var medskyldig till att vara off topic dock. Har inte läst allt han har skrivit så vet inte om det dykt upp något riktigt osmakligt i hans snack som jag missat utöver det.
Artemis är inte bannad , frågade honom idag!