Det är alltid roligare att följa statisken på sin NAF användare. Dom flesta som spelar live tuneringar tycker det är bra och viktigt att följa hur det går för andra och sig själv.
Det går att registera sig på NAF för en billig peng på thenaf.net , så får du tärningar och en markör. Annars har vi en lokal NAF representat som åker runt på turneringar i Sverige som man kan regga sig hos.
Comments
Då vet man att det blir åtminstone ett lag som kör necro med wights och undead med wraiths.
PEPPEN!
Alltså SM i all ära. Men Gnällbältet Tag-Team i Örebro är peak hårdrock.
Mitt och Froxt lag kör en favorit i repris som namn: Smiling Friends
Anmäler Alexander Lundqvist och Joakim Wikman
"The sound of violence "
@AEAE Vad kul! Jag skriver med er.
Det är alltid roligare att följa statisken på sin NAF användare. Dom flesta som spelar live tuneringar tycker det är bra och viktigt att följa hur det går för andra och sig själv.
Det går att registera sig på NAF för en billig peng på thenaf.net , så får du tärningar och en markör. Annars har vi en lokal NAF representat som åker runt på turneringar i Sverige som man kan regga sig hos.
Ni är jättevälkomna!
Jag anmäler mig och @Lixtor
Lagnamn är under förhandling.
"under förhandling" är ett rätt kul lagnamn!
Det uppenbara skämtet gled in :P
Anmäler mig och @asken99 - Bland Tomtar och Troll™
Bara för att klargöra, visst får båda lagen ta samma optional pack, eftersom det inte finns uttalad restriktion i reglerna för de?
@Strid Ja!
Pertan och Juiblex kommer heta "Ones Never Die" (så får vi användning av våra matchtröjor en turnering till iaf)
Vi är alla registrerade på Naf men jag har 0 koll på vad de jag anmälde heter. Men jag ser till att det kommer med när vi skickar in våra roster.
Btw så heter mitt och Bromans lag:
"Du och jag Alfred, du och jag Emil"
Vi skissar på att komma två lag från Sala. Återkommer 😊