Jag startade denna eftersom jag hade bokat en match efter att förra rondens sista torsdag hade passerat, och det inte fanns någonstans att boka en plats. Hur borde jag ha gjort?
Bordsbokningen har varit en röra ett tag. Jag röstar för att vem som helst kan starta en tråd så fort man har en bokad match för kommande omgång. Comish har nog att göra ändå (och vissa omgångar har det inte kommit upp någon tråd.)
För att göra det enkelt gällande bordsbokning så har jag ett förslag.
Den som vill boka del i ett av våra torsdagsbord skriver i tråden att den vill boka samt sammanfattar hur bokningen ser ut för borden i skrivande stund (se ex nedan). Då kan den som vill spela se vilka platser som är lediga.
Comments
@helllstrom och @Nyaga kniper en bordsplats på bord 20 6/2.
Vilka spelar commishlaget?
Jag och @Oerjan bokar andra delen av 20 till 6/2
@Juiblex ?
Vi var några som bistod Juiblex med Commish-laget förra året. Bara att hojta till om det skulle behövas den här säsongen också.
Det ser just precis nu ut som att vi kanske får in en 34:e coach istället, avvakta lite.
@Bitter och jag vill ha en plats på bord 21 den 6/2.
@Trolle och jag tar andra platsen på bord 21 den 6/2
Oklart hur det funkar med bordsbokning, är det comish som lägger upp en tråd eller lite vem som helst som känner för det?
Jag startade denna eftersom jag hade bokat en match efter att förra rondens sista torsdag hade passerat, och det inte fanns någonstans att boka en plats. Hur borde jag ha gjort?
Bordsbokningen har varit en röra ett tag. Jag röstar för att vem som helst kan starta en tråd så fort man har en bokad match för kommande omgång. Comish har nog att göra ändå (och vissa omgångar har det inte kommit upp någon tråd.)
... minst sagt
Ionas och @Karlosaurus tar en plats på bord 21 den 30/1. Vi startar 16.
Bra initiativ att öppna tråden.
Hur länge?
Inte längre tror jag, försöker nå @Juiblex
För att göra det enkelt gällande bordsbokning så har jag ett förslag.
Den som vill boka del i ett av våra torsdagsbord skriver i tråden att den vill boka samt sammanfattar hur bokningen ser ut för borden i skrivande stund (se ex nedan). Då kan den som vill spela se vilka platser som är lediga.
Bord 21
30/1 @Ionas & @Karlosaurus
30/1 *** & ***
6/2 @Hoffa & @Trolle
6/2 @Bitter & @Pellevin
Bord 20
30/1 @Pellevin & @Dunkelbrink
30/1 *** & ***
6/2 @Morn82 & @Oerjan
6/2 @helllstrom & @Nyaga
Bra sammanställning, men det är jag och @Pellevin på 21:an den 6/2. Men @pedda får gärna vara med och heja på.
Jag ska inte spela mot pellevin. Tror @Bitter ska göra set.
@Morn82 snyggt jobbat. Är du ligans bordsbokningansvarig? Lägg gärna till tid oxå, då vi vet om det går att klämma in en match dagtid.
Jag ber om ursäkt att jag angivit fel namn, Har editerat det nu #niHeterFörLika
@DavidD jag tänker att det är den som bokar som fyller i när den gör inlägg om spel. Men Ja tid vore bra att få med också
@Morn82 tror helt ärligt det kan behövas en ansvarig. Förra året / säsongen var det huller om buller.
För övrigt undrar jag om Stockbowl kan få ett bord till? Känns som det behövs när vi är så många ( @grumplekins är det du som har koll på detta? )
Så jag möter commish laget?
Jag håller med om att vi egentligen skulle behöva ett bord till. I övrigt gillar jag @Morn82 s förslag. En fördel är att det inte hänger på Commish
Snyggt och tydligt @Morn82 !
Kanske skall ha en bordsbokningstråd där vi fyller på allt eftersom med typ "sidbrytning" NY OMGÅNG?
Gällande antal bord så hade vi tre både förra säsongen och den innan och det verkade funka.
Jag kom överens med Alpha om denna set up för att säkra lite mer plats.
Påminner om att man kan sitta i baren också.
Blir det akut platsbrist och kaos får vi se vad vi kan göra :)
Jag har lite svårt att dra i det här den här veckan, föreslår att @Juiblex , @Ionas och/eller @Chrixx gör en insats