Hur vet man vilken runda man ska möta någon utanför sin egen grupp? Det ser ut som att jag ska spela två matcher i omgång 1, 2 och 3. Betyder det att jag ska hinna med två matcher på en tvåveckorsperiod?
@Bitter Om jag förstått det rätt så är det viktigaste man ska veta att matcherna i "Groups Challenges" ska spelas omgång 6 och 7, efter att matcherna i "Groups Round-Robin" spelats. Resten av det som står i "förtydligandet" kan man ignorera för det är mest förvirrande.
Comments
Hur vet man vilken runda man ska möta någon utanför sin egen grupp? Det ser ut som att jag ska spela två matcher i omgång 1, 2 och 3. Betyder det att jag ska hinna med två matcher på en tvåveckorsperiod?
@Bitter : Viktigt förtydligande om korsmatcher i Tourplay
@Bitter Om jag förstått det rätt så är det viktigaste man ska veta att matcherna i "Groups Challenges" ska spelas omgång 6 och 7, efter att matcherna i "Groups Round-Robin" spelats. Resten av det som står i "förtydligandet" kan man ignorera för det är mest förvirrande.
Har jag fattat rätt @grumplekins?
Jag tolkar det mer som att jag ska spela min korsmatch ska spelas i omgång 3, då jag inte har någon vanlig match då. Eller?
Aha, eftersom du är i en av de små grupperna. Sen har du korsmatch 2 omgång 6, och korsmatch 3 omgång 7, antar jag.
Det hade varit trevligt om vi helt enkelt hade en tabell över när i tiden (verklig tid) alla matcher ska spelas.
Det är på gång såklart. Allt är lite nytt.
Tanken är att till och med @Mago ska bli nöjd med utskriftsmöjligheter och allt.
Nån gång nästa vecka hoppas jag ha en tableau uppe med allt det.
För det omöjliga har @grumplekins 6 veckors leveranstid.
Tourplay ändrade förutsättningarna med sin exportfunktion...