finns uppladdad lista för sista på driven. men ingen ställning där då vi körde slutspel och snowbowl-straffar de två sista matcherna. så blev inte helt enligt poäng i tabellen.
Tack för en riktigt kul turnering! Sjukt nice med marathon format, på slutet fick man riktigt kämpa för att vara fokuserad. Idag känner man sig dock helt körd i kolan 🫠
observera att det var 7 rundor round robin (alla möter alla) och sen blev det två slutspelsträd. 1vs4, 2vs3, 5vs8, 6vs7, och sen vinnarna av de matcherna i final.
och tack vare att vi var så få och att inte @kaju (känd för att spela långsamt <3 ) var med så hade vi faktiskt hunnit en match till inom turneringstiden.
Comments
den länken, spelschema heter excel-filen.
Tack, jag var på rätt ställe men hittade fliken sheet två just nu 🤓
Heja heja! Andra andningen nu
Tredje kanske?
iftp har spelat 6-0-0 än så länge och tycker att turneringen ska vara slut. men det är 3 matcher kvar :D
Vilken waste av 6-0-0
gruppspelet är slutspelat. nu är det semifinaler.
nytt schema uppe också för den som vill se siffror.
En match kvar. Jag har gått in i zombiemode
nu är eländet slut!
finns uppladdad lista för sista på driven. men ingen ställning där då vi körde slutspel och snowbowl-straffar de två sista matcherna. så blev inte helt enligt poäng i tabellen.
Visste att jag fick många cas mot mig, men 40 är lite väl blodigt 😅 sen är det säkert 10 failade dodges som blev cas
Riktigt snyggt score för IFTP 8-1-0!
Hur är den fysiska och mentala hälsan hos deltagarna, såhär efter vansinnesfärden? 😄
De sista matcherna var Drexxl långt in i dimman och jag är fortf pömsig
Tack för en riktigt kul turnering! Sjukt nice med marathon format, på slutet fick man riktigt kämpa för att vara fokuserad. Idag känner man sig dock helt körd i kolan 🫠
Jag hade kunnat köra ett till marathon idag
när jag kom hem sov jag i ca 4-5 timmar. sen vilade jag i tre timmar till :D
men nu börjar jag komma igång lite igen.
här har ni slutställningen.
observera att det var 7 rundor round robin (alla möter alla) och sen blev det två slutspelsträd. 1vs4, 2vs3, 5vs8, 6vs7, och sen vinnarna av de matcherna i final.
slutligen, stort tack till alla som kämpade på!
och tack vare att vi var så få och att inte @kaju (känd för att spela långsamt <3 ) var med så hade vi faktiskt hunnit en match till inom turneringstiden.
Nästa gång blir det 10 matcher!
spela blood bowl i 24h är fan imponerande. jag hade blivit galen och somnat efter 4-5 matcher.
du får tänka positivt, du kan inte bli något du redan är!
med ett stort tack till @grumplekins är nu turneringen uppladdad på NAF.