Då ni inte kör Tourplay känner jag att ni behöver redogöra för hur vi utomstående kommer att följa det här någorlunda live. Dygnet runt-rapportering är ett rimligt krav. ❤️
hörde med styrelsen för Armagedon om det skulle vara något hinder eller liknande. men fick grönt ljus där. så det är möjligt att det dyker upp någon form av livestream. vet dock inte om den kommer vara så intressant :P
Tre kameror på varje bräde, med två kommentatorer per match och möjligheten att byta kanal mellan brädena. Å givetvis intervjuer med coacherna efter varje omgång. Då är vi nöjda.
Comments
Då ni inte kör Tourplay känner jag att ni behöver redogöra för hur vi utomstående kommer att följa det här någorlunda live. Dygnet runt-rapportering är ett rimligt krav. ❤️
ska göra mitt bästa @Bitter
Hörde jag livestream?
det skulle vara möjligt via zoom?
men vet inte om det är så jävla intressant.
har för övrigt stött på patrull. har inte lyckats skriva ut rosters. när jag försökte fick jag felmeddelande?
så om någon som kommer har möjlighet att skriva ut vore det bra. annars blir det digitalt.
rosters hittas här: https://drive.google.com/drive/folders/1aLFUFR1Sy_4Lu-S8oudl8cSnOGll3pEx?usp=sharing
hörde med styrelsen för Armagedon om det skulle vara något hinder eller liknande. men fick grönt ljus där. så det är möjligt att det dyker upp någon form av livestream. vet dock inte om den kommer vara så intressant :P
Tre kameror på varje bräde, med två kommentatorer per match och möjligheten att byta kanal mellan brädena. Å givetvis intervjuer med coacherna efter varje omgång. Då är vi nöjda.
det kommer ej hända :D
Tyvärr är jag bara sämre idag så jag måste tyvärr avstå ;(
#prayforguilt
thoughts and prayers @Skuld, bättre vara sjuk nu än vid SM
insåg att en kan streama via discord? jag är ett geni. så blir via discord.
ni som inte är med på discord och vill se kan ju hojta så kanske jag slänger igång via zoom också.
för er som inte är på discord och vill så har ni en länk här: https://discord.gg/7tZ4fNPQ
Discord blir perfekt, jag kommer att kolla! Men kanske inte hela tiden...
Good morgon Swebba. Dags att inta sin vinnatfrukost.
vi är live på discord!
Stängt ner igen? Eller bara jag som inte får det att funka?
min dator var i sovläge. fixat så den är avstängd nu. så nu ska streamen funka.
har även laddat ner discord på datorn nu och innan var det via webben.
så hoppas att streamen funkar nu.
Streamen funkar! Snyggt jobbat.
@Oberwald_1 har så fina armar.
Svårt att se vad som händer på plan.
ja, men det får vara så. svårt att göra det bättre :)
ni får underhålla varandra i streamen.
Kul med stream, kommer titta in och ut under dagen och låtsas att jag är där på riktigt. :)
Kan vi få en ställning inför nästa rond?
drexxl 3-0-0
iftp 3-0-0
duckis 2-0-1
broc 1-1-1
oberwald 1-1-1
spoiled 0-1-2
ragdash 0-1-2
pidpad 0-0-3
det kommer spelas alla möter alla, totalt sju rundor. sen blir det slutspel i två rundor :)
Han kände mig stark fram till nu men börjar bli litet småtrött nu. Dags att plocka fram energidrycken.
32 turns tog det att göra td. Nu är vi på gång
64 turns för dom som kan räkna
har laddat upp spelschemat i drive som finns länkad. i den kan ni läsa resultat osv.
för den som vill och orkar får en också kontrollräkna :)
Jippi, snart ska barnen lägga sig 🤓
Jag ser inga resultat i drive dokumentet. Någon som kan guida mig. Kanske lägga upp länk så jag är på rätt ställe.
ny fil på drive. iftp än så länge 5 raka.