@Bitter Jag är duktigt morgontrött. Ser att adressen är samma som jag besökt tidigare. Är det i en samlingslokal i samma ingång eller ska jag till din lägenhet?
Och om du åker bil @Spelledaren , kan den svänga förbi Årsta på hemvägen, har ett tight byte efter turneringen till konsert m Trolle så vore grymt att tjäna lite tid. Jag erbjuder såklart en vänlig läggmatch som morot i dessa juletider.
Comments
Vi lovar att sparka mjukt och inte sno mer än alla dina rerolls. 🧡
Det är ju trots allt jul.
claw-fest? inte så dåligt tror jag. Jag är glad att jag har avbytare och apo.
Inte omöjligt att jag kan komma loss och iaf säga hej till alla som är duktiga och deltar. Detta gör jag såklart kostnadsfritt !
Du kan självklart få några pepparkakor för besväret. 😄
Det är det, eller att ni riskerar en grinchen 😂.
@Bitter Jag är duktigt morgontrött. Ser att adressen är samma som jag besökt tidigare. Är det i en samlingslokal i samma ingång eller ska jag till din lägenhet?
Lokalen ligger en våning under min lägenhet, ungefär.
Turneringen aktiverad och runda ett är lottad. Hurra!
Orker i alla matcher!
Nån stackare kommer ju dra tre rundor med orker.
Julen är orkens högtid.
Blir det en Bitterbowl i början av 2025 helt utan orker? "Oxveckobowl - ingen ork"
Ge mig inga dumma idéer nu... 😄
@Spelledaren Nej, så får det inte falla ut, jag hoppas ju på lite Orc på Orc action
Så jag inte glömmer:
Om någon kan ta med sig en extra plan, så vore det toppen och underlättar spelandet en hel del. Jag har två själv.
Jag kan ta med den jag haft med förr, så jag har något jag kan glömma ta med hem =)
Släpar du med Nurglegubbarna också @Bitter ?
Absolut. Nurglisarna är redo att resa bort.
@Spelledaren - åker du bil imorgon? Jag fick precis en varning om att gröna linjen kanske stängs pga hala spår....
Och om du åker bil @Spelledaren , kan den svänga förbi Årsta på hemvägen, har ett tight byte efter turneringen till konsert m Trolle så vore grymt att tjäna lite tid. Jag erbjuder såklart en vänlig läggmatch som morot i dessa juletider.
Låter bra både två.
<3 ge mig en tid imorgon bitti? Ska jag ta buss till Hebkan eller kör du Värmdövägen?
Allt är packat och klart. Snart dags att ta varandra i hand och ge oss av till dubbelskalleland.
We wish you a merry blitzmas
And a last drive touch down!
[Once in a year, it is not thought amiss
To blitz down our neighbors and foul them like this!]
Julstämning: På
Bara på BitterBowl 3.5 ❤️🎅
Rude-Dolph the blood nosed reindeer.
Tyvärr hinner jag inte förära er med ett besök:(. Hoppas ni äter mycket pepparkakor och gråter mellan förlusterna !
Slasher the Demon Reindeer, scourge of the stunties.
Ställningen efter runda ett.
Vilken målfest hittills!
Efter runda två.