Det känns skönt att komma igen efter katastrofen på stofilbowl.
Men det viktigaste är att min och @Skuld gemensamma svit med 9 turneringssegrar i rad i Göteborg i november håller i sig. Jag går därmed upp i ledning med 5 vinster mot Skulds 4 efter min spurt med vinster de tre senaste åren.
Så vi syns igen i november i Göteborg nästa år då jag och Skuld försöker ta våran 10 vinst!
Comments
Laddar upp när jag kommer hem, Slisqus leder
Har Mellis DP med sina amazoner? 🤓
Födelsedagsbarner melisqus leder på 4 segrar, 600 drömmen is alive
Två guard och dirty player
4-0-0 är ju galet bra. Grattis på dagen om jag förstod Skuld rätt 🥳
@Melisqus kör kallt med bara 12 spelare då han använde upp all sin otur förra helgen.
Grattis!
Oj vad spännande det bli ändå 🤓
Jag är förvirrade, är detta efter runda 5 eller innan rund 5 ?
Innan
Men Mellis slog brocco så drömmen lever. IFTP som slutboss
Ohhh vilken sista match med tackle MB och bra coach. Lycka till båda får man säga, alltid jinxar man någon 🤓
Tack alla för i år! De som tog bilder får gärna skicka!
Tror att jag lyckades väldigt bra med min Ranta Roster-gissning, om Melisqus hade guard-jaguarer.
Snyggt @Melisqus och dubbelgrattis. Tyvärr kunde jag inte ställa upp med att ge er andra poäng i år men det kommer väl flera, @Drexxl ? :)
Ehh, dubbelpost? :)
stämmer bra @Bitter
@Bitter tror vi var de ända så med bribe amazonerna. Jag hade dock Chorfs på 10:de plats som andra lag. Vilka hade du?
Stort grattis Mellis, skönt att se dig på toppen igen
Haha bitter du har ju ettan och tvåan 😅
Tackar @bloodfeast och @mikethemachine !
Det känns skönt att komma igen efter katastrofen på stofilbowl.
Men det viktigaste är att min och @Skuld gemensamma svit med 9 turneringssegrar i rad i Göteborg i november håller i sig. Jag går därmed upp i ledning med 5 vinster mot Skulds 4 efter min spurt med vinster de tre senaste åren.
Så vi syns igen i november i Göteborg nästa år då jag och Skuld försöker ta våran 10 vinst!
tack för en trevlig turnering @Drexxl, bra fixat!
och grattis @Melisqus, du var den enda som vann mot mig så du förtjänade väl turneringsvinsten :D
Jag är själv imponerad. 😊
Å viktigast av allt: stort grattis till @Melisqus
Tackar! Snyggt jobbat med Ranta gissningarna!
Reggat och klart
grattis mellis! hoppas jag får lika fin rekyl i min nästa turnering!
Tackar! Det klart du får @grumplekins , jag tror på dig!
gött! bra jobbat.