Jag tycker de ser ut som det sämsta T3 laget i din ranking. De kanske ska ner ett till. Men T3 kanske är en bra plats att mellanlanda på tills de testats lite.
Pga mitt masterarbete så har jag inte så mycket tid att resa runt och spela. Därför vill jag också ta varje chans jag får att spela. Både för spelets skull och för att ha en chans till bra PR.
Finns det någon annan snäll person som kan tänka sig att vara OMO så att jag kan få en garanterad spelchans?
Vet att det är mycket att be om, men känner att det är värt att fråga.
@Drexxl Jag tycker det låter som en bra idé om du vill spela själv.
Det går ju att lösa det med att "bara jämt antal får anmäla sig, annars får man stå i kör tills en till anmäler sig". Dock falerar det om nån sjukar sig väldigt nära in på turneringen.
Comments
buuuuuuuuuu
Turneringen är sponsrad av Greebo Games, så förvänta er snygga figurer att vinna.
Hmm, är väl 50/50 att jag kan vara med men skriv upp mig iallafall!
Anmäler mig!
Attans. Verkligheten knackar på och tvingar mig att prioritera… ☹️ Får tyvärr avanmäla mig från detta i år. Det kommer fler tillfällen!
Jag är på.
Archie
så du är anmäld 2 gånger nu archie? XD du var typ den första som skrev!
jag skriver upp mig, får se om jag kan, men vill
btw @Drexxl vad för slags kategorier finns det att få pris i?
First Place, Runner Up, Last Place, Most Cas, Most TD, best Stunty
tack! då slipper jag släpa med någon hatt
@Drexxl när det kommer till star players som man är 2 för 1, kan ett lag som bara få köpa in 1 starplayer, ( tier 1-4 ) köpa sånna stars eller inte?
också jag gissar på att man måste ha 11 gubbar innan köp av stars? men står inte skrivet
De räknas som två star players tyvärr.
Och ja, man måste ha 11 innan
Funderar på att byta regler till SM-reglerna ifall folk vill speltesta de lite mer. Är folk för eller emot det?
Eller ska jag bara lämna det som det är?
kör som det är
@Drexxl Kostar stacking 1 SP per gång man stackar eller är det 1 SP och sedan får man stacka hur mycket man vill?
Per gång man stackar.
Jag anmäler mig
Jag anmäler mig
Iom med de nya reglerna kommer kaosdvärgar att flyttas ner i tierlistan.
Jag är övertygad om att de hör hemma i tredje tieren, men drar mig mot tier två för säkerhetens skull. Vad har folk att säga?
håller med om den
Jag har bestämt mig för att flytta ner dem till Tier 3.
När jag jämför med andra lag i tier 2, exempelvis wood elves och orcher så verkar det uppenbart att de nya chorfarna hör hemma under.
Tycker folk att detta är fel får ni reta mig framöver
Jag tycker de ser ut som det sämsta T3 laget i din ranking. De kanske ska ner ett till. Men T3 kanske är en bra plats att mellanlanda på tills de testats lite.
Det glädjer mig att inte bara jag kände så
En annan lite allvarlig punkt;
Pga mitt masterarbete så har jag inte så mycket tid att resa runt och spela. Därför vill jag också ta varje chans jag får att spela. Både för spelets skull och för att ha en chans till bra PR.
Finns det någon annan snäll person som kan tänka sig att vara OMO så att jag kan få en garanterad spelchans?
Vet att det är mycket att be om, men känner att det är värt att fråga.
Jag kan vara omo. Bor ju ändå i stan och kan lätt hitta på något annat om det skulle gå så illa
@Drexxl Jag tycker det låter som en bra idé om du vill spela själv.
Det går ju att lösa det med att "bara jämt antal får anmäla sig, annars får man stå i kör tills en till anmäler sig". Dock falerar det om nån sjukar sig väldigt nära in på turneringen.
OMO är nog den minst dåliga lösningen.
hjälte @Moldline
Ja @kaju , så nu får gärna en person till anmäla sig, så att vi slipper detta problem överhuvudtaget