Season 39, runda 4 ==> 13 oktober
Coacher!
Nu när euforin har lagt sig över vårt resultat i EuroBowl så behöver vi återigen vända våra blickar mot veckans slit och jobb...
Runda 4 har startat och det är dags att boka upp sig för denna omgång!
Nej, det är fel bild!!
Chorfs i GW skrud är inte tillgänglig förens i säsong 40....
Här är rätt bild!!
Statistiken fram till runda 4, ser väldigt bra ut och vi snittar 2,4 TD per match! men mer viktigt är att lite mera än varannan match får vi hjälp med TV begränsning i form av spelare som dör på planen.....
Som vanligt kontakta och boka upp med din motståndare och för commish skull, se även till att lägg in matchdatum i matchrapporten...
Lycka till och play ball!!
Comments
@Zalmour det är tydligen din tur att mobba mina gullalver helt i onödan.
Jag kan nu på torsdag (3/10) men inte 10/10 - funkar 3/10 för dig? Alfa kl 18? Paxa bord?
@grumplekins khorne håller inte på med något så fånigt som mobbning, de vill se blod eller inget.
Låt oss prella nu 3/10 kl 18:00, även om de inte är optimalt för mig just denna vecka. Synd att du inte kan 10/10 för de hade varit bättre
Jag & @Ozt tar bord 21 nu på torsdag (imorgon 3e)
edit: skrev fel bordsnummer, rätt nu
Jag och @DavidD tar bord 20 imorgon 3/10
Då tar jag och @Zalmour det sista stockbowl-bordet.
@grumplekins & @Zalmour tar bord 22 imorgon
Tack!
@Zalmour blir det av ikväll?
@grumplekins Har Khorne för mycket frenzy och ingen block?
@grumplekins 18.00? kan tidigare om de passar
1800 är bra. Jag kanske är där lite tidigt men behöver handla ett par grejer och så… vill inte lova tidigare start.
@Hoffa ska vi spela nästa torsdag på Alpha?
@Nyaga Det kör vi på. Start 18.15?
Jag och Ionas nyper ett bord Tors 10/10
Ok!
Jag och Nyaga tar också ett bord för Torsdag den 10/10. (Vi kan ta nr 22)
Jag och @danielberg norpar väl det sista bordet på torsdag 10/10 då.
@Hoffa @Juiblex @Ionas @Lockmund
kollar igenom mitt lag inför kvällens match mot Hoffa och ser att något måste ha blivit fel med förra rundans matchrapport. Min skillade thrower ska vara MNG med -PA om jag inte minns helt fel. Går det att justera i efterhand? Rätt ska vara rätt!
John Stuart Mill tar och chillar i kväll. Och han kommer ta det lugnare med kastarmen i framtiden. @Nyaga
John Stuart Mill tar det chill,
trots att han egentligen vill,
skicka en long bomb med ackuratess
se den fångas och utropa "Yes!"
får han armen i gips hålla still.
/Tranströmer