Kan förresten passa på att nämna att vi fick några sådana här markörer när vi var nere på 3city beachbowl. Vet inte om det är samma kille som gör tärningarna där nere, men kan bekräfta att dom är tunna och av god kvalitet.
Jag skulle kunna fiska upp det som @83wotan ska ha på Gamingfesten annars. Får du med dig ett par Swebba-rerolls då också, så blir du överöst med än mer stålar och kärlek.
Comments
@Frantic sikta på EuroBowl datum ;)
Jahapp... Får fixa andra gratisgrejer med andra ord inför USB6, så lova inte att skvallra, men vi vet vad som är gratis i USB7 ;)
Kan förresten passa på att nämna att vi fick några sådana här markörer när vi var nere på 3city beachbowl. Vet inte om det är samma kille som gör tärningarna där nere, men kan bekräfta att dom är tunna och av god kvalitet.
Nu har jag beställt.
Det blev 6,95kr/marker
Jag ska få dom hemskickade till mig innan EuroBowl.
Ni kan betala mig när ni får det ni ska ha i handen.
Dagens lunchlåda.
Skickas från Polen senare i veckan.
najs!
Superfina!
Behöver ni låna en maskot? =)
Grymt jobbat @kaju !!
Nu jäklar kan mitt lag bli stunnat med stil....
najs @kaju hojta till med fraktkostnader osv om vi inte ses när dom kommit :)
Jag har fått alla markörer.
Dom som vill ha markörena väldigt snart får vi lösa på nåt smidigt sätt. Förslagsvis kan jag lämna över dom på EuroBowl och Gamingfesten.
Riktigt bra fixat @kaju !
mellis snällis :)
Jag tar dem på europen om det går, annars blir det posten.
Vad är jag skyldig?
Även jag kan ta dem i Athen och vart går swischen?!?
Ni kan få grejerna i Aten.
Betala mig när ni har grejerna i handen.
Härligt @kaju ! Hur snabbt vill du bli av med dom? Jag pröjsar ju portot såklart 😂.
Jag skulle kunna fiska upp det som @83wotan ska ha på Gamingfesten annars. Får du med dig ett par Swebba-rerolls då också, så blir du överöst med än mer stålar och kärlek.
Oohhhh tack @Bitter
@83wotan jag ger dina markörer till @Bitter på Gamingfesten
Underbart, hur mycket ska jag swisha?