Hallå David, jag vill gärna ha med DARK Dead Allstars i Open den här säsongen. Hade med dom i Summer open, men spelade ingen match, så då behövs väl ingen redraft.
Försöker lägga upp en match i open 39, men hittar ingen lägga upp match-knapp, även fast allt ser ut att vara igång. Är det fel på mig eller verkligheten?
Comments
Open 39 är nu öppnad för anmälan.
Hallå David, jag vill gärna ha med DARK Dead Allstars i Open den här säsongen. Hade med dom i Summer open, men spelade ingen match, så då behövs väl ingen redraft.
@DavidD Kul! Nu har jag anmält mina trötta ogres (de får en chans till.. 😂). Har du möjlighet att sätta upp dem för redraft?
Söker en open till
1)onsdag på Alpha från kl 14 (då man kan låna bord på Alphabar) eller på annan plats som passar.
2)torsdag från 17/18
Kommer spela Necro: rookie lag eller TV 1135 (två vargar, 2 spelare med skills). Den som vill möta mig kan få välja vilket lag jag kör.
@Ljunggren @Bitter @Clawful @Oxinotl
match?
@DavidD om du inte fått napp erbjuder jag Vampyrer eller Gnomes typ 18:00 på torsdag
Kan ta en ny chans mot dina Gnomes
Vill du möta rookie eller lätt skillat Necro-lag?
Jag kör gärna en open på torsdag om någon vill leka boll.
Du får välja, vilket som :)
Försöker lägga upp en match i open 39, men hittar ingen lägga upp match-knapp, även fast allt ser ut att vara igång. Är det fel på mig eller verkligheten?
Kolla nu.
Fungerar fortfarande inte.
@Bitter nu tror jag det ska funka.
lite kort om tid men någon som är intresserad av en Open match nu på fredag ?
Om du med "fredag" menar "idag, torsdag" så är jag på. :)
Mina Necro söker match till torsdag. Kan hela dagen. Helst på Alphaspel.
Någon som råkar vara ledig dagtid på imorgon (tisdag) och vill ta en open? Råkade få en semesterdag för mycket.
@DavidD kan du ta bort mitt ogre-lag i open? De har inte spelat nån match, men vill ha ett annat stunty i open.
Fixat
Tack
Verkar inte gå att lägga till lag? Är det för att den startat? ”Death pass disasters” vill göra open lite roligare
Ja. Kul.
Söker en open till måndag 2e / onsdag 4e, helst dagtid på Alpha då man kan ta ett gratis bord i restaurangen
Spelar Necro TV 1155
Kan ons om du vill
Taget. Köra kl 14 när dem öppnar restaurangen?
Låter bra!
@sirvejlance pm
Söker en open till torsdag 12e dagtid
@Chrixx @Bitter @Jimmieblla
Söker en open till torsdag 19e på Alpha
Mina Necro söker open till torsdag 28e