Frenzy, juggernaut och dodge

1. Eftersom det inte står "once per turn" på juggernaut, förmodar jag att den får användas på båda blockarna vid en frenzy blitz.
  2. Jag lever i tron att dodge får användas oändligt antal gånger för att skydda mot "defender stumbles". Det vill säga att "once per turn" bara avser under spelarens egen aktivering. Men jag tänker att jag vill dubbelkolla. Jag var ju rätt säker på att Trance Dance var bra när jag var tio år gammal, men där insåg jag ganska snabbt efteråt att jag hade fel och den sortens snöpligheter vill man ju undvika.

Comments

1. Ja på båda blockarna i en Blitz action.
    2. Ja man kan använda Dodge mot Defender stumbles hur många gånger som helst så länge man har tackle zone. (Det är därför jag har en Wrestle saurus i mitt Lizard lag. 11 Block tärningar och man får inte ner en Blodger…). Man kan även välja att inte använda Dodge när nån slår Defender Stumbles.
  • Trance dance - You’re gonna get it, eller vad den klassikern hetta kommer aldrig dö ut. 😁

• Den kommer att leva vidare på samma härliga sätt som den där ostbiten du glömde längst bak i kylskåpet 2008.

• Nobody puts @Ozt in a corner (of the fridge)!

Sign In or Register to comment.