Fick inte in några pengar senaste matchen (borde ha varit 35 tusen). Hade samma problem i förra matchen, då fick det läggas till manuellt av admin. Någon annan som har liknande problem, eller har mammon bara svårt för obegåvade Norsecoacher?
Är ni säkra på att ni lade in pengar? När jag öppnar matchprotokollet så ser det ut som ni lagt in 45k till Sirvejlance och 0 k till Bitter, och sedan båda godkänt det.
Ajdå. Det var slarvigt av oss i så fall. Kan det ha att göra med att varken @sirvejlance eller jag undermedvetet ansåg att mitt lag förtjänade några pengar efter sin bedrövliga insats?
Comments
Är ni säkra på att ni lade in pengar? När jag öppnar matchprotokollet så ser det ut som ni lagt in 45k till Sirvejlance och 0 k till Bitter, och sedan båda godkänt det.
Ajdå. Det var slarvigt av oss i så fall. Kan det ha att göra med att varken @sirvejlance eller jag undermedvetet ansåg att mitt lag förtjänade några pengar efter sin bedrövliga insats?
@Ionas jag la in till båda men sidan va rätt seg under hela proceduren så kanske inte reggades?
Jag väljer att tolka det som att du är rädd för att @Bitter och känner dig hotad av hans framfart i Open. Lade till 35k till Brunostlaget.
Rädd för att @Bitter vad?
@Ionas
…ska börja dansa?
…ska spela nästa match naken?
…ska klä sig sexigt?
Finns så många saker att frukta.
Jag väljer att tolka det som att du är rädd för
att@Bitter och känner dig hotad av hans framfart i Open. Lade till 35k till Brunostlaget.Testar så här.