Piteå Blood Bowl presenterar Halkbananen 2 (NAF 5:e - 6:e Oktober 2024)
Den 5:e och 6:e Oktober kommer vi i Piteå anordna våran andra NAF turnering på våran Halkbana. Vi hoppas att deltagare från när och fjärran kan komma.
- Rosterregler
https://docs.google.com/document/d/16leRRQ6RVotc01ForTMhnswJWAcQgMsdcMcXOqUxa5o/edit?usp=sharing
- Kostnad 150kr.
- Plats: Norra Halkbanan i Piteå, Fordonsvägen 2, 941 43 Piteå
- Maxantal deltagare: 20
- Antal matcher: 5
- Sista anmälningsdag: Söndag 29:e September klockan 23:59
- Sista dagen att skicka in roster: Söndag 29:e September klockan 23:59
Använd https://bbtc.pl/ gör en PDF och skicka till halkbanan.harvest@gmail.com
Lördag 5:e Oktober
- 09.00-09.30 Registrering
- 09.30-12.00 Runda 1
- 12.00-13.00 Lunch
- 13.15-15.45 Runda 2
- 16.00-18.30 Runda 3
Söndag 6:e Oktober
- 09.00-09.30 Registrering
- 09.30-12.00 Runda 4
- 12.15-14.45 Runda 5
- 14.45 Avslutningsceremoni
Anmälda (Får vi fler än 20 anmälningar så är det tidpunkt för betalning som avgör vem som får platsen):
- @Rainmaker (Betalt - arrangör) Roster OK
- Mix (Betalt - arrangör) Roster OK
- Jom (Betalt) Roster OK
- Marty33 (Betalt) Roster OK
- ZeroFr3aK (Betalt) Roster OK
- Nettogrossen (Betalt) Roster OK
- Hemlighallaren (odd man out)
Comments
För min del så är säger jag 5-6, eller 19-20 :-D
Han har varit fantastiskt roligt om du kom!
För min del går första helgen i oktober bort, dvs 5-6, då syrrans son fyller år.
Men resan fr Sthlm kan vara mer avskräckande.
äsch @Pertan!
Nattåget till Umeå och sedan kör någon glad Umiåt oss den sista biten....
Flyg från Arlanda till Luleå och sen hyrbil på flygplatsen i Luleå hade också varit en väldigt smidig lösning. Vi gjorde så fast tvärtom då vi åkte till SM i Sala.
Läskigt @Rainmaker, det betyder ju att vi besöker två olika städer i norr....
så tåget går inte till piteå.. miljövänligt 😅
Samtliga föreslagna helger fungerar då för mig i dagsläget. Men det verkar ju ska vara andra turneringar helgen 26-27, så rösta på dem andra helgerna för den här turneringen.
Såg det, så vi tar nog med lite space från den om folk vill på båda
vi landade på 5:e oktober, då den har lite mer space från den andra turneringen i Oktober samt att vissa utanför Swebba sagt att det datumet kan fungera. Så vi chansar på det och hoppas det fungerar för så många som möjligt.
Jag är intresserad men vet inte fören i augusti tidigast om jag kan vara med :)
då håller vi alla tummar och tår att det går
Jag anmäler mig
Räkna med mig!
Jag kommer!
Det var då förjävla tur annars hade jag ställt in det 😂
Nu är rosterreglerna preliminärt klara, kan motta åsikter om några sådana finns, annars är det vad jag skrivit i google dokumentet som kommer gälla på denna turnering :D
https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=tournaments&func=view&id=9103&fbclid=IwY2xjawEvv99leHRuA2FlbQIxMQABHQQx-09NV00Z-ikf-L7YV6XRaxO4sc44x9iKDhb0YPa2sqFDg1RWvXd6Nw_aem_BZgBc5yEkNzW3jiELhKv3A
Vänlig påminnelse att deadline att anmäla sig är nu på söndag, jag kommer köpa priser för deltagaravgifterna på måndag :) Väl mött nästa helg
Hur går det? Uppdateringar till folket 😬
Basse leder dag ett med 9 poäng (3 vinster)
Jag ligger tvåa med 6 poäng (2 vinster 1 förlust)
hurgåre????
Tydligen var det olidligt spännande in i det sista. Basse spelade 0-1-1 idag och behövde @Hemlighallaren hjälp för att kunna vinna på net/td men Klass behövde göra en gfi i sin match för att Basse skulle ta hem det… @Pidpad kan ju få gissa vad Klas slog 😜
Grattis basse!
Edit: meh...
Gissa om …
Jag tror tack och lov att det inte spelade någon roll, hade jag släppt in ett mål till hade jag haft +3 net TD istället för +4 och det hade räckt ändå :)
Alltid dubbel ett på rush.
Grattis @Rainmaker
Tusen tack :D